Cuma, Ağustos 7

Yok Vallahi İnanmam



İnsanların birbirine ispatlayamadığı, çoğu kişinin de asla inanmadığı yaşanılan durumlar vardır örneğin ; horlamak, sayıklamak, diş gıcırdatmak

Horlayan bir insana "of bütün gece kükredin be abi" dediğiniz zaman duyacağınız tek cevap vardır: "ben horlamam". Bunun aksini söyleyen bir elin parmaklarını geçmez. En azından ben görmedim.

Uykusunda konuşan birisine "abi tüm gece susmadın" dediğiniz zaman muhtemelen size şizofren muamelesi yapacaktır. Bu sebepledir ki olur da odanızı kardeşinizle paylaşıyorsanız (bir zamanlar ben) veya bir sebepten aynı odada birkaç kşi kalıyorsanız (misafirlik) kendinizi duruma alıştırın çünkü size inanmayacaklardır.

Horlamak ve diş gıcırdatmak bir sağlık sorunundan ileri gelse de uykusunda sayıklayan insanlar hep ilgimi çekmiştir. Senelerce aynı odayı paylaştığım kardeşimin "fulya atsana şu topu" diye elini havaya kaldırıp bağırması ile yaşadığım şoku anlatmam mümkün değil. Gecenin karanlığında kalkıp etrafımda top aramışlığım vardır. Sonra alıştım tabi.

Uyku güzeldir, uyumak güzeldir haftasonu da gelip kapıma dayanmışken herkese iyi uykularrr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"