Pazartesi, Ağustos 3

İkon"can"

Türkçede herhangi bir karşılığı olmayan kullanım alanı da sadece 3 5 kişi için sınırlı olan bir kelime ikoncan. Benim değinmek istediğim ise hayatıma neden ve nasıl olduğunu anlamadığım şekilde giren bu ikoncanlar getirileri ve götürdükleri.

Hiç bir anlamı olmayan bu ünvanı almalarının sebebi ilginç kıyafetleri. Boy boy davetlerde görünmeleri. Giyinmek adı altına ilginç aksesuarları orama burama takıştırmak sanırım yapacağım en son şeydir ki küpe bile takamayan birisi olarak en lüks aksesuarım bandanalarımdır. Hayatıma giriş kapılarıda gazetelerin 2. sayfalarından, bazen de manşetin bir üst köşesinde minicik bir karedeki pozları. O küçük önemsiz haberler o kadar işlemiş ki beynime adını simasını ezberlemiş oldum artık kendilerinin.

Ne yaparlar ne yer ne içerler, ne mezunudurlar en ufak bilgim yok, tek bildiğim bir şezlong ile yek vücut olup marsıktan hallice dolanıyor olmaları ki zurnanın zırt dediği yer burası. Baktıkça bakasımın geldiği bir güzellik yok elimin altındaki gazetede "vay be analar neler doğuruyor" diyebileceğim bir olaylarıda yok. Ama yaptıkları öyle birşey var ki beni hayattan soğuttular malesef.

Hayat onlara güzel. Para var huzur var misali. Yaz gelince gidiyor bir otele, yatıyor şezlonga vay bronzlaştı!! Ben de saf saf mayıs haziran gelince hayallere dalıyorum saf gibi, yaz geldi diye bi coşup halleniyorum. Oysa sabah 8 akşam 5 benim yaz aylarım, neyime sevinmek?? Son yıllarda kendisini okudukça yaz aylarından soğudum hiçbirşey yapmıyormuşum onu anladım. Dedim ya hayat buna güzel.

Giyim kuşama gelince ikon ikon diye diye artık alışverişten zevk alamaz oldum. Hiçbirşey beğenmez yakıştıramaz oldum kendime. Tüm hayat enerjimi sömürdüler. Oysa benim hayalerim vardı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"