Perşembe, Ağustos 6

38,5dan 39


Büyük numara ayakkabı giyinen pek çok hanım kızın belli başlı sorunları vardır ve hayat onlar için diğer hemcinslerine göre daha zordur. Çünkü bir kadın olarak beğendikleri pek çok ayakkabının kendi numalarına eş düşen kalıplısı ile karşı karşıya geldiklerinde yaşadıkları hayal kırıklığını hayal bile edemezsiniz.

Buna sebep olarak ben en büyük suçu ayakkabı satıcılarında buluyorum. Koyuyorlar vitrinlerine 35 36 numero papuçları. İnsan görünce haliyle "ayy çok şirin" "bunu kesinlikle almalıyım" "hiiiiii süper bu ya" gibi duygu seline kapılabiliyor. İndirim dönemlerinde yaşanan hayal kırıklığının şiddeti daha çok oluyor.

Bir ayakkabıyı beğenip bütçeyi ayarlayıp nihayetinde almak için mağazaya gittiğinizde büyük bir mutlulukla şu modelin 39 numerosunu istiyorum dersiniz. Model orada 36 model olarak takılmaktadır. Satıcıda mal satacak olmanın verdiği mutlulukla hayhay deyip size istediğiniz (birazdan istemeyeceğiniz) papucu getirir. O şok anı ile genelde benim içimden geçen ama satıcıya ifade edemediğim tepki: "ben sizden bu modelin 39 numarasını istemiştim ama bu fırıncı küreği" dir.

Bir de buçuklu ayak modeli vardır ki hiç bir kalıba sığmaz. Boşa koysanız dolmaz doluya koysanız almaz. Sivri burun ayakkabı modası vardı bir ara. Numara büyüdükçe burun uzuyor, odalara salonlara sizden önce giriyordu resmen. (evlerden ırak) 162 boyla (son doktor maceramda öğrendim ki insan 20 sinden sonra uzayabiliyormuş) 39 numero ayak nasıl olur demeyin allah yaratmış ilişmeyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"