Perşembe, Ağustos 6

Eline Beline Diline Sahip Olmak


Son günlerde medyada en çok tartışılan konulardan birisi "ünlü" bir iş adamının 17 yaşında henüz reşit bile olmamış biz kız çocuğu ile (Kanunen 18 yaşına kadar her insan çocuk sayılır) babasının imzalı izni ile evlenmesi. Bu yetmiyormuş gibi peygamberinde buna benzer bir evlilik yapmış olmasını rehber gibi göstermesi onu da geçtim zırvalamaya varan bilimum demeçleri.

Bu evlilik "bana göre" paranın insanların gözünü nasıl kör, kulaklarını sağır edebileceğinin, aklı şaşırtabileceğinin kanıtıdır. Hani allah şaşırtmasın derler ya bariz öyle bi duruma düşmüş çünkü.

Evlilikle ilgili ilk beyanatları okumadan önce 71 yaşında bir adamın 17sinde bir kızdan ne beklentisi olabilir ki diye düşünmüştüm. Henüz ne fikri ne bedeni olgunluğa erişmemişken evlilik kararını geçtim dedesi yaşında birine "evet" demek nasıl bir ahlaktır nasıl bir mantıktır benim aklım almıyor.

Bu iş adamımız ile yapılan son röportajın gazetede yayınlanan fragmanı ise bana artık "oha" dedirtmiştir. Evlenmek için 50 kız arasından hem de 17 yaşında olan birini seçmek !!! Aklım hayalim almıyor benim böyle bi durumu. bu tamamen kadına ve evliliğe bakış açısının sığlığı ile alakalı olabilir tahminen. Kendisine baksın diye bir çocuk ile evlenmek!! Böyle durumlarda biz çocukken "sana belediye baksın" derdik neyse. 18inde kız vardı da ben mi evlenmedim demek vs vs...

Seçilmeleri için 50 kızı getiren ailelere söylenecek aslında çok şey var ama neyse genç yaşımda mahkeme koridorlarında sürünmek istemem. Röportajın başlıklar halinde verilmiş maddelerinde artık nasıl bir röportaj ise konu nerelere gelmiş yarın öğreneceğiz, dedem yaşımdaki amcam cinsel hayatının haala tıkırında olduğundan dem vuruyor. İnsanın aklına Şener Şen'in oynadığı Züğürt Ağa filmindeki babası geliyor. Ben karı istirem ben karı istirem..


Benim aklımı kurcalayan bir nokta var. Bu dedemiz bir önceki demecinde artık yataktan zor kalktığını (neden bilemeyeceğim), o yüzden bu kızceğizi kendisine bakması için eş seçtiğini söylemiştir. Bu son röportajda ise bize verilen ön izlemeye göre baya baya aktifim ben diyor.

Muhtemelen yaşının verdiği bir unutkanlık durumu var yoksa bu ne perhiz bu ne lahana turşusu di mi? Kendisine tez elden bir nörolog, psikolog, kardiyolog öneriyorum, eş manasında değil yanlış anlaşılmasın..

Gazeteciliğini yazılarını oldum olası sevmediğim Ayşe Arman'ın ise marifetmiş gibi böyle bir röportajı gerçekleştirip bizleri bu evlilik ve işadamının cinsel hayatı konusunda aydınlatması takdire şayan. Bizde tüm ofis kara kara düşünüyorduk yahu nasıl olur bu evlilik 17 yaşında kız bu adamla ne yapacak diye. Sağolasın Ayşe Arman gazeteciliğin geldiği son noktadır bu röportaj. Bir de sanki marifetmiş gibi muhteşem ikili tadında resim koymuşsunuz. Odama poster niyetine asıp torunlarıma göstereceğim. Ne olursan ol eline beline diline sahip ol diyeceğim.

İlgilenenler için haber kaynağı ; http://www.hurriyet.com.tr/gundem/12223078.asp?gid=229

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"