Çarşamba, Şubat 13

can sıkıntısından hallice işte

üstüme gelmeyin tekmeleriz!
yazılı bi tişörtle dolanmama az kaldı...

üşengeç bünyenin ev hali evlilik hali bilimum spor yapan hali yazılarımı bilenleriniz bilir

son durum şu üşengeç bünyenin gebe hali!



ama nedense ters tepti...
harket kabiliyetim kısıtlandıkça
tüm çevre eş dost akraba "yat uzan" dedikçe içimde bir kakılmış bir çaycı hüseyin bilemedn bir uşak bernardo canlanıveriyor...

sürekli bişeyler yapmak istiyorum
yapamıyorum
deliriyorum

bu üşengeçlik bebeğe sirayet etmiş olacak ki pek bi rahat kendüleri...
akranları pıt pıt doğarken benimkisi "amannn acelemiz mi var" modunda takılıyor...
ha tamam tam vakti de değil aslında son 3 haftanın içindeyiz ama ,
akranlarımızın doğum haberlerini aldıkça baharı bekleyen kumrular gibi şarkısı dilime dolanıyor
doktorumuz en geç 6 mart demişti
sanırsam bunu duyan bizim oğlan "kasmaya gerek yok dr 6 mart dedi" diye keyfe keder takılıyor olabilir pek kuralcı çıktı
soğuk sevmeyen anası gibi havaların ısınmasınıda bekliyor olabilir
ilkbahar ayları mart nisan mayıs hah doğabilirim gibi bi mantığa düştü sanırım


son tahlilde durumum kapasitesini algılayamadığımdan ötürü sağa sola çarptığım bir göbek...
Şiddetli şeyler değil ama algılarımda bi zayıflama var
çekmeceyi çekerken mesela çekmeceyle aramda bir göbek olduğunu untup son anda dansöz edasıyla kıvırdığım çok...

oğlan tekmelemekten bi boyut öteye geçti
itişip kakışıyor içerde
3 bilemedin 4 bilemedin 5 d film izliyorum her akşam göbeğimde...
karnımın aldığı şekilleri 10 sene oryantal krsuna gitsem gene beceremezdim o derece
pek kıvrakmışım anacım



o ittiği yerin benim karnım ayağını bastırdığı şeyin midem olduğunu kendisiyle buluştuğumuzda ekseriyetle anlatıyor olacağım...

Her yolun bir sonu vardır evlat seninde oradan bir çıkışın olacak askere birlikte gidemeyiz nihayetinde!

beni bu şekilde itip kakarak eline birşey geçmeyecek sınırlar net!



5 yorum:

  1. wuu romantik bi balık erkeği gelioo

    YanıtlaSil
  2. ya bırak yavrumu tekmelesin tekmeleyeceği kadar. yeni doğum yapan bi arkadaşım tuğba sakın doğurma bebek içerde kalsın diye mesaj atmıştı, sonradan hatırlatırım sana bu günleri :) o gamzeyi de yerim göbüşü de

    YanıtlaSil
  3. allahım yaaa bildiğin askere gidecek kadar büyümüş yalnız o hayta orada, lütfen çıksın da annesini de bi rahat bıraksın aaaa :D

    YanıtlaSil
  4. oo kocaman olmus dogum cok yakinda herhalde :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"