Cuma, Ocak 18

İyi kötü güzel çirkin her biçimdeyim



Sona ramak kala fulisinden selamlar efem...

garip bi his içindeyim... Sanırsın hiç doğurmicam oğlan hep içerde kalacak böyle yaşayıp gidicez...

Göbeğimi yeni fark edenlere göre hamileliğim çok kısa
ilk öğrenenlere göre ise bir fil misali uzun geldi..

Şirkette her gören haala burda mısın modunda!

Bi rahat vermediniz lan yavruyla bana takılalım sosyal sosyal...

Hamilelikle ilgili şeyler yazmayı çok isterdim amma velakin dertlerimin biri bitip biri başladığından artık sıtkım sıyrılmış duruma geldim...

Evde beyaz gömlek sorunu haala devam ediyor...

O gömleiği mi giyicen!
evet
Niye dün giymedin daha akşam yıkadım ben beyazları!!!

adamın başı beyazlarla belada!

33. haftaya girmişim bendeki psikolojiyi görsen sanırsın 3. haftadayım öyle rahat öyle umursamaz öyle de sakin!

Hoş benim gelin halimde böyleydi nasıl olsa hallolur modundaydım

Annemle en son konuşmamızda "kızım doğururken haber ver" demesiyle kayış koptu
Neden normal değilim anladım "genetik"

bizim oğlan desen isyanlarda olabilir bilmiyorum!
Sürekli bir dayanışma halinde benimle!
dayanışma dediysem iyi manada değil!
Orama burama dayıyo uzuvlarını...
Viyana kapılarına dayanan türkler misali bi anda "hıyk" diye kalıveriyorum tekmesiyle...
Tabi püskürtülüyor hemencik
göbeğime şaplatmama az kaldı zaten!


Hayır çok konforlu bi yer olmayabilir 1+1 bile değil 1+0 bi daire sendeki napalım!
Az idare edicen!
İçerde birinci dünya harbi yapmanın alemi yok! Uzlaşma yoluna girmen lazım

Benimle derdini az çok anladık sığışamıyoruz bu bedene seninle orası ok ama babandan ne istiyon be çocum!

Adamceğiz yorgun argın işten gelip her yanımıza uzandığında tekmelemesene yazık değil mi!
baban o senin evladım ayıptır!
Sana süt alcak o çikileta alcak şeker alcak balon alcak!




6 yorum:

  1. peki başından beri bilmeme rağmen sona yaklaştığını duyduğuna şaşıran bana ne demeli??? vay bee, demek gelmek üzere paşamız :) gelsin de sevek hehe :)

    YanıtlaSil
  2. ahahaha :D:D neyse canım delikanlı dayanıversin azıcık bişecik kalmamış sonra zaten hangar gibi bi beşiği olur :D kavga etmeden dövüşün 9 ay oldu hala geçinemediniz be bacım :D

    YanıtlaSil
  3. sen beni gülmekten öldürücennn =))

    YanıtlaSil
  4. Oğluşun doğduktan sonra keşke içimde biraz daha dursaydın deme de sonra :) Büyüyünce futbolcu olcak sanırım :p

    YanıtlaSil
  5. senin bu enerji dolu anlatımına hastayım :) ben olsam mızır mızır yazardım bunları:) şaka maka bitti ha, dün gibi geliyo konuştuğumuz zamanlar...33. hafta olmuş, hala oğlanın adı belli değil mi????

    YanıtlaSil
  6. cokkkk güldümmm paylasim icin tskler :))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"