Çarşamba, Nisan 4

ilk çeyrek envanteri...

bi mutlu 2 mutlu 3 mutlu
ben mutlu
sen mutlu
e hadi hayırlı olsun madem!

2012ye girerkene dileklerde bulunmuş idik. na burda

ilk dileğim sevdiceğimin diyar diyar gezmelerinin bitip sabit göreve atanması idi.
Ve evet sevdicek artık sürekli istanbulda olacağı göreve atandı o artık bir sabit değişken değil ;)

ikinci dileğimde oldu hatta tam oldu
cuk diye oldu öyle böyle değil oldu
ne mi idi?

Malum 2011 sonu ve 2012 nin ilk yarısı dukan ile bir birliktelik için sözleştik.
hatta üstüne ben spora başladımdı!
Dukan ile olan birlikteliğim gün itibari ile son ayına girmiş olup
totalde totomda 8 cm incelme mevcut. Diğer yerlere hiç girmiyorum bile varın siz düşünün! 
şu diyet mevzuunda anlamadığım bişey var.
Ben kilo verdikçe insanlar ne kadar zayıflamışsın demekten vazgeçip "e sen zaten zayıftın" diyolar.
tamam peki ama afedersiniz o 8 kg nerden gitti ha bacım?
hava yutup şişmedik zaar!!!


diğer maddelerden bir kısmısıda olmakla olmamak arasında ilerliyor. Benim çabam ve iteklemem gerekecek... yaparız onu da yaparız!

Gap turu dilediydim gapa gider miyim bilemem de mayısta bir KAŞ'a gideceğim sezonu sizin için açacağım.
Na buraya koccamannnn bi nazar boncuğu iliştireyim olan ve olacak olan dileklerim içünnnn....

ha ne diyoduk
mutluyum
mutlusun
mutlu ...


4 yorum:

  1. kocanın başına gelen benmde gelsn de bende atanayım kuzm varsn kilo almıyım varsn gezmimm:)
    hayta maximumda değil sende :)

    YanıtlaSil
  2. aman maşallah diyorum ve benim eşiminde diyar diyar gezmemesini diliyorum,darısı diğer dileklerine :)

    YanıtlaSil
  3. dilediklerinin hepsi olur inşallah canım benim.ben tatil tatil diye iniliyorum haaa burada sen kaşa git bol bol da fotoğraf çek lütfen özledim kaşı.ilk tatil mekanımızı:)

    YanıtlaSil
  4. pembe mor alg; inş canım seninde eşinin yanına ataman olur,

    renkli kuş; çok zor valla umarım darısı başınıza olur ...

    sewoo; mersii canımcım :) bi gideyim hayırlıyısla güzel fotoğraflarla dönerim inşallah. üşenemzsem evdeki kaş resimlerinden eklerim bigün:p

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"