Pazartesi, Şubat 20

dukan günlükleri sondan az önce

Dukan ile olan birlikteliğim yakın zamanda level atlayıp şekil değiştirecek...
Toplamda sanırım bi 6 kg verdim ama gidenin çoğu yağ olduğundan ve dahi spora devam ettiğimden
umduğumdan çok daha fit bir görünüm elde ettim...

Şöyle örnekleyeyim; geçen yıl üstüme yapışık gezen pantolunumu bugün yine giyindim. bi elimde poşet bi elimde pantolon kendimi ofise zor attım maslak sokaklarından!
elaleme rezil rüsva olcaktım anacım dukan yüzünden.
Pantolon üstümden düşüyodu afedersiniz!!!

normal şartlarda  dukandaki seyir evresi yani istenen kiloya ulaşma evresinin son günü 15 şubattı. ama geçen haftadan beri sağlam bir gribal enfeksiyon geçirdiğimden, yatak döşek yattığımdan ne dukan kaldı ne bişiy!
Haliyle dikkat edemedim. Şimdi toparladım sayılır kalan 5 günümü tamamlayıp cumartesi itibari ile güçlendirme evresine geçeceğim!
Bu toplamda tahminim 70 gün sürecek ve iddayı kazandığım üzre sevdicek bana ilkbahar yaz kreasyonundan güzelcene bi gardırop düzecek (niahahaha)

Güçlendirme evresi dediği, kiloyu sabitleme evresi. VErilen kilo başına 10 gün sürüyor ve yasaklı kısımlara göre daha bi güzelliklerle dolu geçiyor.

Zamanlamam muhteşem a dostlar! Tam yazın başında en sevdiğim eyvelerin çıkışının arifesinde ben artık yesemde kilo almam günlerimde olacağım!

Aman sabahlar olmasın...



10 yorum:

  1. süpersin fuliko! azmine hayranım gerçekten. kesinlikle yeni bi gardrobu hakettin :)

    YanıtlaSil
  2. şımartıyosunuz efem :) ivit hak ettim almama gibi bi şansımız yok artık yoksam rezil olcez elaleme :)

    YanıtlaSil
  3. tebrikler canım. fulii, renkli gözlüyüm demiştim di mi? heh nazarım değebilir, kilolar geri gelebilir (dağlara taşlara) evet bu bir tehdit, ya bu işi bana da öğretirsin, ya da bilemiyorum :p veremedim ya 1 ayda sadece 1 kg verebildim :(

    YanıtlaSil
  4. Fuly'cim harikasın bu aralar stresten yedikçe kilo alıyor aldıkça bunalıma giriyorum motivasyona ihtiyacım var ve bu güzel haber bana da ilham verdi, inşallah ben de kısa süre içinde formuma kavuşacağım canım :) tebrikler! :)))

    YanıtlaSil
  5. Süpperrr.... Tebrik ederim....

    YanıtlaSil
  6. lamorecim temam sana yol göstereceğim mailini hazırlıyorum beni bekle :)

    gizim; yeni işini sevmen baharın gelmesi gelecek olması motive etsin seni bence sen bunun altından kalkarsın ;)

    yasmincim; teşekkür ederimmmm :)))

    YanıtlaSil
  7. keısnlıkle muhtesemsın :)tebrık ederım

    YanıtlaSil
  8. azim taktir edilesi bi yana da nası kocaman güzel bi gülümsemen var ki senin ööle!:))))

    YanıtlaSil
  9. gamzeni sevsinler azimli kuzum benim..

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"