Pazartesi, Ocak 23

o bir cumartesi

ama kahvaltı sadece bir cumaresi değil
bu onlardan sadece bir tanesi...
belkide en zayıfı
neden?
çünkü ben ve dukanla olan seviyeli ilişkim sofralarada yansıyor.
Mini güveç kaplar benim değil sevdiceğimin çeyizi!
normalde erkekler karışır mı bilmem
benim gördüğüm genelde erkekler eşlerinin tercihlerine bırakır çok kurcalamazlar
ev hayatını seven bir eşiniz varsa hatta bunu geçelim
mutfakla arası iyi olan aynı zamanda sofra düzenini seven bir eşiniz varsa
çeyizinizde özenle sakladıığnız parçalar anne evine itinayla gönderilebilir...

Ama bu güzel bişeydir çünkü ortaya klasik sofralar değil ,
alternatif farklı tarzda sofralar yaratmanıza sebep olabilir

ay ne diyorum ben ya!

bu cumartesi çalıştığım için h.sonunda pek bişiy anlamadım!
kısmet önümüzdeki haftaya inşallah çok iyi anlaşcaz kendisiyle...

Bu cumartesi alternatif sofralardan değil
dukanın gölgesi altında kalmış bir kahvaltı
çiçek vazosu coca colanın nostalji şişeleri
buz gibi bir ocak sabahında çiçekli örtüyle şenlendireyim ortamı ama

camı açmamla o şenlik yerini buzz gibi bir havaya bıraktı

ne diyodum heh fotoğraf!

hadi iyi haftalar olsun cümleten ;)



2 yorum:

  1. :))) dukan gölgesinde ha ? enteresan :D ama fotoğrafı çok beğendim çok hoş ;) afiyet olmuştur umarım. iyi haftalar.

    YanıtlaSil
  2. ayy canım maşallah ne güzel devam ettin sen bu diyeete ben iradesiz cıktım ama yine başlamayı düşünüyorm:)) fotoğraf cok hoş canım..

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"