Pazar, Ocak 8

fulinin yeni yıl köşesi

fotoğraf çekerim ama yüklmeye üşenirim diye açıklama blloğumun yan tarafında mevcut...
Lafımın arkasındayım ve diyorum ki ne gelmiyosa başıma bu üşengeçliğimden gelmiyo...

Yılbaşında ben ve sevdicek evimizde başbaşaydık... Zaten yılbaşından bi kaç gün önce geldiğinden plan program yapmak istemedim... Yalnızlık kafa dinleme en güzeliydi...

Önce taksimde bi kaç tur atıp yemek yiyip evimize geçip tv de zap yapıp kendi kendimize sakince giriverdik yeni yıla...

bu yıl ağaç almadımda süslemedimde. Sevdicek benden uzaklarda olduğundan o ağacın karşımda süslüce durması benim için anlamsız olacaktı. Seneye inşallah...

Ben de yine boş durmadım kendimce kendime yeni yıl köşesi yaptım...

Umarım 2012 herkese dilediği planladığı umduğu herşeyi getirir... Sağlık başta olmak üzere..




4 yorum:

  1. fulym gayet güzel bi köşe olmuş.ayrıca başbaşa sevdiceğinle kalmak da çok hoş olmalı:)

    YanıtlaSil
  2. canım benim mutlu mutlu yıllar olsun. aman ağaç filan süsleme kuzum benim yılbaşı ağacı ve sofrasını paylaştığım posta biri " acıyorum size, gözlerime inanmıyorum çok yazık diye yazmış" aman diyim etraf hasta ruhlu insan kaynıyor :D

    YanıtlaSil
  3. Fuly'cim yeni yıl köşen çok güzel olmuş, siyah beyaz kardan adam kart postalını ve yeşil kalp üstünde doğal duran kozalakları çok sevdim :)

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"