Salı, Aralık 27

çelik & irade



1 aydır spor
1 haftadır dukan ile olan seviyeli ilişkim
dış etkenler tarafından istenmeden de olsa sekteye uğratılmaya çalışmakta...

ama ben!!
ben!
kendimi tanıyamıyorum kısaca!

Sadede gelelim
Özet geçelim;

Şimdi dukanı araştırdıysanız bilirsiniz protein ağırlıklı bir diyet
atak evresi boyunca kesinlikle yağ ve karbonhidrat türevi şeylerle beslenmiyorsunuz sadece yağsız et ve süt ürünleri. ekmek yok, şeker yok, yağ yok, makarna yok ve en önemlisi sebze bile yok  (benim 4 gün sürdü)

4 gün boyunca sabahları omlet veya
yağsız lor peyniri ve yağsız jambon
öğlen ve akşamları ızgara et yedim.
yanında yağsız yoğurt ile.

Tam bu serüvenim böyle giderken cuma günü Konya'dan gelen müdürümüzün etli ekmek süprizi ile bir "ohara" durumu baş gösterdi.

Sadece diyette olduğumu ve kaçamağa meyilli olacağımı  düşünen daha doğrusu her diyet etli ekmek ile sonlanmaya mahkumdur diyen arkadaşlarım öğlen etli ekmek partisi yaptılar bildiğin.

3 koca kutu etli ekmeği nerden buldular bilmiyorum mikrodalga fırında ısıtıp ısıtıp ayranla hüplettiler.

Aynı odada aynı şartlarda bulunan ben naptım!

Evden haşlayıp getirdiğim yağsız tavuk göğsünü yanında light yoğurt ile yedim etli ekmek kokusu eşliğinde.
Ne göz hakkı yalanına kandım ne bişey.
Elinde makineyle "tüh kaçamağını yakalayacaktım" diyen arkadaşlarım ise alı al moru mor  oluverdiler.

Tabi bu perşembenin gelişi misali bi olaydı...

Cumartesi günü ev arkadaşım ev ziyaretine gelecekti eh misafiri aç koymak olmazdı anadan babadan böle görmemiştik biz!

Antep usulü kısır, elmalı kurabik, katmer, ekler, kekikli pattis ve mis gibi çayın olduğu sofrada dönen muhabbet eşliğinde ve şaşkın bakışlara aldırmadan sadece light yoğurt yedim!

Bitti mi bitmedi anacım dukan ile ilişkimiz çok çetrefilli şartlarda devam ediyor!

Pazar günü kayınvalde kahvaltısına gittik. Kendisinin el açması böreği meşhurdur. Eh misafirleri olunca yapmış kahvaltıya.
O caaanım kahvaltı sofrasında ben ne yedim?
Lor peynirli omlet yedim şekersiz çay ile.

biter mi sandın dertlerin?

Evren bitmeyen gollerinden birini bugün yine attı. Yılbaşı çekilişi için hediye verirken öğlen herkes evden bişiler yapıp getirecekti.

Artık üstüme yapışan "sen güzel yapıyosun" etiketi ile yine antep usulü kısır yaptım koca bi kap
çukletalı kurabiye
pudingli tatlı pattis salatası, pattisli kek, tarçınlı cevizli kek ve poğaçanın olduğu koca masada ben sadece servis yaptım tüm arkadaşlara!

İvit gene yemedim bu sefer şaşırmadılar sadece "iradene hayran kaldık" "tebrikler" eşliğinde
ben içten içe "yemiycem lan yemiycem işte yemiycem" diye kendimi telkin ediyodum...

zorlanmıyo muyum zorlanıyorum!
Canım çekmiyo mu evet çekiyo
ama bi amaç için şunca çektiğim dayandığım şeyden sonra şu kaçamağın bozmasına izin vermedim yaptıklarımı!

Bundan sonra h.sonu malum ki yılbaşı ve yılbaşı sofrası muhabbeti var.

Ben şahsen kaçamak yapacağımı sanmıyorum
siz?

1 yorum:

  1. canım valla helal olsun irade taştanmış bildiğin :) dukana ben de başladım azmettim sonra yataklara düştüm yahuu :) dengem şaştı. şimdi dukan mukan yapmıyorum sadece ekmek yok bol su var valla sıkılaştım inanmazsın kilo vermedim gerçi o da tatlı vs kesemediğimden ee spor da yok. neyse vercem allahın izniyle yaza kadar 5 kilocuk :) çok kasma kendini koyvermen gerekirse koyver ben yataklara düştüm diyorum aklına beni getir serum filan verdiler o derece :)))

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"