Çarşamba, Kasım 16

az gittim uz gittim

bugün günlerden ne dendiğinde zamanın nasıl çabuk geçtiğini "hönk" diyerek kavradım
bunca zaman anlayamadın mı diyenlere "hıh" diyorum...


5 ay olmuş evleneli mesela...
gelin olan bloggerların postlarını okuyorum bazen hazırlık aşamaları vs
aksaklıklar zamansızlık vs vs...


Sanırım benim kadar rahatına düşkün gelin yoktur
Kuaför saçımı yaparken artık nasıl rahattıysam dayanamayıp
 "sen nası gelinsin ya" diye bana fırça çekti deli mi ne?


E saç değil mi? istediğim gibide oluyo şimdilik napim? diye çıkışmıştım ben de kendisine


Ta ki duvağa bastırınca tacın kalkması yüzünden "topuzumu bozdunuz" diye mızıklanana kadar...
bişi olduğuda yoktu saça...


 bişeye benzedim bakışım :)

Sadelikten yana birisi olarak alabildiğine düz gösterişsiz doğal tonlarda istediğim makyajın sonunda
makyözün "bitti ama bişi isticem" diye bana bakıp "kirpik uçlarına taş takabilir miyim" sorusuyla
fotoğrafçı arkadaşım nedime arkadaşım ve diğer arkadaşım "hayırrrrrrr o sadeliği sever" diye koro kurması kendimi en iyi ifade etme şeklimdi kuaföre ...



Bilenler bilir düğüne günler kala gelinliğimi "yok ben bunu giyinmem" diyerek değiştirdim...
Önce vakko'dan sipariş verip sonra vazgeçip diktirmeye yeltenip sonra ortaya çıkanı beğenmeyip zırlayarak vakkoyu arayıp "gelinliğim duruyomuaaa" diye sorup "evet" cevabını alınca
kına günü koştura koştura gelinlik provasına gidip düğünden bigün önce gelinliği teslim alıp derin bi oh çektim.



Kına günü provadan dönüşte yağmura yakalanıp tabiri caizse sıçan gibi ıslanıp kuaföre o ıslak halde gidip
"yıkamana gerek yok mevlam yağdırdı saolsun" diye geyik yaparak normal moda geçmiştim...


O güne dair tek aksaklık ve içimde kalan şey gelin çiçeği oldu..
Sevdiceğe bunu bunu istiyorum diye bilgi verdim kendisi getirecekti beni almaya gelirken..
"UNUTMUŞ"...
Kardeşim alcak evden çıkarken alsan olur mu dedi?
Ok dedim ne diyiyim...
 Kardeşinde çiçeği unutması ve benim o an duvağıda fırlatıp "evlenmiyom lan" moduna geçişim akabinde hemencik sakinleşmem...


Rahat bi insanım demişmiydim?
Yoksa gelin saçım epi topu 20 dk sürmezdi di mi?
Ya da kuafördeki gelenin geçenin "bu nası gelin" tepkisi vermesi normal midir?


Evlilik hazırlığı aşamsında da alınacak herşey için "bi  şekilde alınır telaşa mahal yok" diyerek gevşek gevşek takılmıştım


Koltuk alacakken tek kriterim "yumşak olsun" "totom rahat olsun" yeter idi...
Masko modoko gezmişliğimde yok...
İnternetten bulup "hah o olsun bu olsun" diyerek ev dizmiş bi gelin var klavyenin başında!




Bilimum yatak koltuk ve dolap ile lgili diyaloglarımı posta dönüştürürsem daha makbule geçer...



11 yorum:

  1. maşallah diyorum çok güzel bi gelin olmuşsun kısss.bence de gelin dediğin rahat olmalı.ve benim her zaman savunduğum tezi sen kanıtladın.gelin ne olursa olsun beğendiği gelinliği giymeli kardeşim!!!bunu bilir bunu söylerim:))

    YanıtlaSil
  2. ben her evlenen arkadaşıma aynısını söylerim "herşeyin tekrarı var alınır edilir ama düğünün ve gelinliğin yok" ...

    daha güzelleri senin olsun gülümsecim

    YanıtlaSil
  3. fuly, gamzeleirn çok yakışıyor, çok tatlı bir gelinmişsin sen yahu:)

    aynı aynı ve aynı fikirdeyim, perde, koltuk tekrar alınır bir gün, ev değişir, ama gelinliği bir kere giymiş olduğun gerçeği değişmez. gelinlik içine sinmiyorsa değiştireceksin.

    hele sadeliğe keisn katılıyorum. makyajı abartılı, gelinliği parıl parıl ve kokoş gelinlerin kendi güzellikleri gölgeleiyor bence. sadelik asalettendir, çok beğendim ben seni :)

    YanıtlaSil
  4. uiiii tşk ederim lamorecim:) sadelik en büyük erdem dediğin gibi... aşır makyajlı gelinleri gördükçe zaten bi kere daha anlıyorum kararımın doğruluğunu :) bi de sen de çok güzeldin ;)

    YanıtlaSil
  5. işin sırrı rahat olmak da takmamak da demekki bu kadar güzel ve doğal gülümsemeler ortaya çıktıpına göre :) umarım ben de öyle olabilirim mutluluklar dilerim..

    YanıtlaSil
  6. tubitoşcum "aynen" şimdi evleneceklere hep aynı şeyi söylüyorum en azından düğün günü için "ben yapacağımı yaptım bugün benim günüm bana elleşmeyin" tadını çıkarabiliyosun o zaman... ve saç makyaj için ne istediğini biliyosan daha rahat geçiyo hazırlık aşaması ;)) umarım o günü sende zevkle neşeyle ve mutlulukla geçirirsin takipteyim :))

    YanıtlaSil
  7. sonunda nikah fotoğrafını ekledigin iyi olmuş, gleinlikten son anda vaz geçen, kim bilir belki damattanda vazgecebilirdi.

    gerci o zaman arıyabilecegin bir başka damat var mı yaaaa diyebilecegin bir yer var mıdır emin değilim :)

    Hem birşey daha, kirpğe taş mı...teeeeyyyyalaaammm...

    YanıtlaSil
  8. gelin çiçeğini göremeyip "evlenmiyom lan" mduna geçince bi an düşündüm "başka damat yok" :))

    şimdi düşünüyorumda kipriklerimin uçlarında taş fantastik olmaz mıydı? :))

    YanıtlaSil
  9. İzmirdeki kuaförde böyle bir kız ışıltı istiyorum ışıltı diye tutturmuştu, zaten böyle kollarından parıltılı bişiler sarkıyordu. Dekoteltesine, sırtına da parıltı yaptırıp çıktı, o an Aylin benim gibi "soluk" bir gelini çekiyordu. he arkamdan da diğer gelinin akrabaları, "o kız niye öyle kotla gitti, ay hiç parıltısı yoktu falan demişler.

    çook yanlış yaptık çok, şöyle spreyle olun parlayacaktık, akşam düğünde ışık sistemine destek olacaktık :)

    YanıtlaSil
  10. bence de bi yerde yanlış mı yaptık nedir :)) bende haala makyözün rüyalarına giriyo olabilirim "taşı takmalıydım o kiprikelre" diye :))

    benim düğün bi de gündüz bahçe gibi bi yerde oldu haziran güneşi ve sıcağında o kadar parlasam sanırım davetliler en yakın göz hastanesine giderdi :)

    YanıtlaSil
  11. ayy çok tatlısın ömür boyu mutlu olursunuz inşallah.

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"