Çarşamba, Ekim 12

bi sen eksiktin!

Na bu da minnak!
Ben kedi sevmem


Bloğumu okuyan kedi sevenler "aaa neden sevmiyosun ama şöyle tatlı" muhabbetine girmesin
sevmem işte nedeni yok!


Çocukken kedilere işkence etmişliğimde çok bunu çocukluğa verebiliriz...


Tam benim halim böyleyken eşimin kardeşi yazlıkta bulduğu yavru kediyi
bizim sitenin bahçesinde kedi çok yaşam alanı müsait diye kaptığı gibi getirmiş
Ben hatta biz kedi ismini duyunca ıyyy getirdin mi ık mık diye çemkirip durduk
Nolduysa bundan sonra oldu



Akşam bahçeye misafirleri uğurlamaya çıkmışken kediye bakalım dedik
Allahım !!!
Yaratıyosun bari takip et yavru değil yavrununda ufağı minancık bişey
Adı olmuş minnak! Salak sarsak dolanıyo paytak paytak
Yuvası olan ayakkabı kutusundan dışarı çıktığı yok o derece korunmaya muhtaç!
Kedi sevmeyen ben ve vicdanımı harekete geçirdi
İşe giderken çardaktan
Akşam eve girerken "balkona mı alsak acaba diye sevdiceği tırmıklarken buldum kendimi


Tabi ki veto yedik!


Ama o daha minancıktı ve bizim balkon demir kapılıydı!
Gece üşümüşmüdür şöyle midir böylemidir düşünceleri ile geçti
sabah işe gitmek için 5 dk erken çıkcaktım evden
sebep? süt vereyim biberonla!
Ben ve kediye süt vermek
Sen git ben veririm dedi sevdicek eh peki madem...
sabah ben kafamı zuatıyorum yerinde mi diye
o kafasını uzatıyo bana kim bakıyo diye
Sabah ilk soru işe gider gitmez arayıp "kediye süt verdin mi" oldu!
Cevap "bi kedimiz eksikti"
peki verdin mi?
Verdim verdim!


Eşimi sabahın bi vakti çardakta üstünde takım elbise yanında james bond çanta elinde yavrunun yavrusu kedi ve diğer elinde biberonla düşünmek hayli komik...


Akşam eve koşa koşa gittik kedi yok!
Yavrudur dolanır gelir dedik ama yok!
dün kediyi ık mık ede ede besleyen sevdicek bulmuş!
Üstüne kediye ısı yalıtımlı yuva yapmış!
İki koliyi birleştirmiş arada hava boşluğu bırakmış bu sayede kedi üşümeyecekmiş vs vs..
bi güzel beslemiş...
Biz yine koşa koşa eve gittik
yine kedi yok!
Haydeeee


Görevliye de haber ettim yavrununda yavrusu ufacıcık görürsen sahip çık bizdendir dedim...


Bu akşam gidip çalıların içine dalıp minnakı bulup huzurla uyumak istiyorum!








3 yorum:

  1. ayy yazık ya :(

    ben de pek sevmem evde hayvan ama geçenlerde bir arkadaşa gitt,m-ki evdeki kedisini vermeye çalışıyor alsında- bulmuş bir yavru, dayanamamış yine almış. napcaksın ki çok muhtaçlar :( anneleri de bırakıyor :(

    YanıtlaSil
  2. ben kedi,köpek,kuş,balık hatta çiçek besleyemeyen bir insanım:))dokunamam hayatta hayvanlara,uzaktan severim sadece,içim burkuldu bak şimdi

    YanıtlaSil
  3. üf sorma nası vicdan yaptırıyo var ya! üşüdü mü kediler saldırdı mı öyle mi böyle mi... akşam olsa da gidip baksam

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"