Perşembe, Eylül 22

ne baktın bacım?

arada bir şu analistikten bloğuma kimler ne arayrak gelmiş bakıyorum.
baktıkça gülüyorum. google olmuş bi dert küpü bi evin ana bi güzin abla

aha size örneklemeler;

Fotosel yanıyo ama sönmüyo!
 Daha ne istiyosun? O fotoselin olup olmadık anlarda söneni de var çok çektim bilirim

Hep kendimi ezdiriyorum
ezdirme güzel arkadaşım, google sana naapsın ha! de bakem bana? ben sana nabayım? benim senden farkım yok ki?

Dedelere nenelere amcalara
peki ama ne? dedeler amcalar ne görecekler? bebelere balon???

Muhabbet kuşum tıs tıs ses çıkarıyo
Yanında tıslayarak konuşmuşsanız o da tıslar tabi!

Yalı resimleri
Heyt be. zengin bloğu olmuşum yalı resimlerinden arattırılıyorum.

İşe geç kalma evim uzak!
işte örnek insan, örnek çalışan disiplinli birey! peki kim geç kalmayacak?

Kaportacı Çırağı
burası iş ve işçib ulma kurumu değildir efem!

1 yorum:

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"