Çarşamba, Temmuz 13

yeni hayat / ev / mahalle/ komşu/

Evlendin değiştin sen serzenişini bloğumun dili olsa söyler idi sanırsam!
İş güç koşturmaca ıvır zıvır derken yazamadım (klasik bahane işte)
sıcaklardan rehavet geldi parmaklarıma derken kelimeler birikti bana fazla geldi
sizde dursunlar mı?
dursunlar?

Evlenip; bebekliğimi çocukluğumu geçirdiğim okulları bitirdiğim  anadolu yakasından avrupa yakasına zart diye bi geçiş yapınca sudan çıkmış balığa döndüm...

Birden bi sürü şey oldum en alışamadığım şey komşu olma kısmısı!

Ne kadar çok geziyorum yabancılamam ben İstanbul'u biliyorum desem de olmadı öyle.
Şimdi yeni bir ilçede yeni insanlara alışmaya çabalıyorum.
Sürekli bi şaşkın gözlerle etrafa bakınma halindeyim.
Gören benim için "aval" diyebilir sorun yok doğru tanımda bu şimdilik.
Aval aval bakıyorum

İlk insani diyaloğum sabah simitçi ile oldu.
Daha doğrusu simitçinin monoloğu desek daha doğru çünkü yine avallığım tuttu.
Adam bana markete giderken günaydın dedi.
Bana dedi!
simitçi dedi!
Ha? ne? dur kimden geldi o ses? derken "günaydın hanfendi iyi günler" dedi.
Ben suratımda manasız bi gülümsemeyle konuşmadan geçiştirip markete girerken bi yandan da
"katil midir nedir" diye tırstım.
Paranoyak belirtiler gösteriyorum 1 aydır.

Sonra servis beklerken yine aynı simitçi yine günaydın dedi.
Noooluyo lan diye yine bi tırstım.
Gayet insani şeylerden yabancıladım iyi mi?
Meğer simitçinin huyuymuş adam katil değilmiş
Şimdilerde yeni komşum olan arkadaşım aslıda biliyomuş o simitçiyi.
Rahatladık efem...

Servis beklemek ayrı bi dert. 5 senedir alıştığım düzen bozulunca;
Ha geldi ha gelecek ya beni unutursa abbovvvvvvv düşünceleri ile servisi bekliyorum.
Uyku hak getire!

Eve dönüşte de "nereye girdi lan bu" diye ataktayım sanki şöföre müdahele edip" yanlış yoldasın" diycem.

Sabahları eskiden 06:15te evden çıkardım. Tüm mahalle uyur bi ben ayaktaydım insan yok araç yok.

Şimdi 7 de evden çıkıyorum (işin güzel kısmı 1)
İnsan çok araç çok.
Kime neye bakacağımı şaşırıyorum köyden indim şehire gibi oldum.
Anadolu yakasının avrupa yakasına göre daha sakin olduğunu hesaba katarsak
bildiğin kültür şokundayım a dostlar!

Uzunnncana post oldu bu... Başlıkta komşu dedik de komşular ayrı hikaye canım onu ayrıca yazalım kaynaşmasın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"