Çarşamba, Temmuz 13

Geç kalmış fuli'den özür ...

Utanıyorum
Vallahi de çok utanıyorum



Bu utangaçlık bi süre sonra aramaya da engel oldu
Mahçubiyetten ne diyeceğimi bilemedim
Genelde gecikmiş kutlama yapmayı sevmem
Hep bi bahane ardına sığınmak gibi gelir
ama Son 1 aydaki koşturmacalarım sığınacak bahane olduğundan
Ben de post yazmaya karar verdim

Şu takvimde işaretleyip bitirdiğimiz haziran aynın 29unda Benim Asu teyzemin doğum günü vardı.
O gün dünyaya gelmiş iyi ki gelmiş
ama ben!
ben!
evet ben naptım?
Unuttum
sonra hatırladım
Utandım mesaj atamadım
Ama günler geçtikçe içimdeki ses beni uyutmaz oldu
bende en iyi bildiğim şeyle seslenmeye karar verdim
kelimeler!

Asu teyzecim iyi ki doğdun
iyi ki seni tanıdım
Örnek olan hayat enerjin hiç bitmesin
O güzel çocukluk anılarını hep okuyayım e mi?

4 yorum:

  1. Canım, o tatlı çok yoğun telaşında bunu hatırlaman bir mucize ve bunları düşünüp yazman ne büyük incelik. Utanmak ne demek.
    Umarım benim yaşıma gelince senin de etrafın senin kadar sevgi dolu, hatırşinas ve güzel gençlerle dolar taşar.
    Bu güzel post için çok teşekkür ediyorum Fulya' cım. Sana bir kez daha sonsuz mutluluk diliyorum.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ben bugün rahat uyurum kesin:)) teşekkür ederim asu teyzecim:)

    YanıtlaSil
  3. Biliyormusun bende seni Asuman´in tavsiyesi üzerine okumaya, sevmeye ve takip etmeye baslamistim..
    Senin blog ismini vermisti bana "cok güzel yaziyor okumani tavsiye ediyorum" demisti. Bende seni okuyup hemen Ayci´ye tavsiye etmistim.

    Ayy Saadet zinciri gibi bir sey olusturmusuz haberim yok . Yazinca farkettim:))

    YanıtlaSil
  4. sünter teyzecim çok da güzel olmuş ama:)

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"