Cuma, Temmuz 29

buyur burdan yak!

Komşularla başım dertte a dostlar.
Yeni ev yeni hayat mottosunu en iyi dileklerle başlatıp
mutlu mesut yaşarkene dedikodu kumkumalarının arasına düşmüş bulunmaktayız...

Bak itiraf ediyorum başkalarının hayatını ben de merak ederim
Yalan mı?
kim etmez?
Ama didiklemem dikizlemem
İnsanların özellerini.
Meraktır sadece
Napıyolar lan acaba diye içten içe.

Ama bizim komşu teyzeler pek bi dedikoducular yarabbi!
Dedikodudan ziyade işleri güçleri yok benim hayatımı dikizliyorlar

Bana yansıtmadıkları sürece sorun yok
belgesel aslanları gibiyiz sevdicekle
sürekli takip ediliyoruz,
özel hayat sürekli bi çift gözün takibinde
ama habersizce takılıyoruz.
Düne kadar öyleydi
Dün eve geldiğimde yine meşhur çardakta otururlarkene
bu gelinde çok suratsız denmesin diye yanlarına uğradım
5 dakika oturup soluklanıp eve yemek yapmaya geçecektim
Niyet bu.
2 Naber nassınız teranesinden sonra;
1 numerolu dikizci teyze bombayı patlattı
"fulicim sizin eve de pek misafir geliyo"
bendeki dumur anını ne siz sorun ne ben anlatayım!
bi nası yani bakışı attım
teyze devam "her akşam birileri geliyo"
ilk şoku atlatıp cevap verdim "onlar bizim kardeşlerimiz"
Misafir dedikleri akrabalık ilişkimin görümce ve kaynım olan
ama yaşıtım olduklarından nazarımda kardeş arkadaş olan hep gelsinler istediğim insanlar... Her akşam dediğinide tahmin ediyosunuzdur!

"ama çok sık geliyolar yavrum" diye bi anne moduna geçti
ben yine duruşumu bozmadan
duruş = salaklaşmış bi surat eblek bakış anlam veremeyen beyin
ben: "biz birlikte çok mutluyuz genelde biz çağırıyoruz gelin diye gelmediklerinde yokluklarını bile hissediyoruz" dedim

Normalde benim evime giren çıkana ne karışırsın be hağnım denir ama işte kibarlığı bozmayalım dedik!

"e hep kapının önü ayakkabı dolu yeni evli evine bu kadar gelinir mi" diye devam etti

Haydaaaaaaaaa

Bişey demedim yemek yapmam gerek diyerekten evime geçtim...

O sırada aklımda birazdan sevdicekle akşam yemeğine gelecek olan kardeşler vardı :)

Teyze görüp düşüp bayılır mı ya da önüne geçip
"evladım bunlar yeni evli yok mu senin evin hadi bakayım" diyerek kovalar mıydı?

Bütün gece geyiğini yaptık
Eve daha geç gelen görümceye "utanmıyo musun yeni evli evine gelmeye komşu teyzemi ara gelip gelemeyeceğini sor" diye takıldım.
Bundan sonra gelmeden önce onu arayacaklar
Ayıp di  mi !!

İnsanların hayatına bu şekilde bodoslama dalıp yorum yapmak kimsenin haddine değildir sanırsam...

Teyzelerle diyaloğumu yine  akşamdan akşama "eyi akşamlarrrrr" diyerek topuklamakla ibaret tutmaya devam edeyim. Her yanlarına gidişimde ayrı bi bomba duyuyorum!

4 yorum:

  1. bu teyzelerle araya biraz mesafe koymak şart; yoksa yavaş yavaş herşeye karışmaya başlarlar :))

    YanıtlaSil
  2. takma kafana dicem ama takılmıcak gibi de değillerki hani :))

    http://laminapropria.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. bloğuna baktım baktım ve baktım :) evet ben seni zaten bayağı bayağı okumuştum. sanırım davetiye ararken rast gelmiş ve de tüm posltalrı şöyle bir taramıştım.

    bugün o kadar konuştuk, hani bunu a diyim dedim filan...

    YanıtlaSil
  4. dünya küçük bi blog ;)

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"