Çarşamba, Mayıs 18

fulinin davetiye ile imtihanı 2

Tamam iyi güzel davetiyeler bi şekilde adam edildi istenen şekle getirildi.
bi de bunun zarf kısmı var matbaacı amca sinirden kolunu kemirmiştir...

Abi bi de zarf lazım 17*12 ebatında.
"Kaç dene istiyon sen?"

"bin tane ver işte Veysel 50 lira dedi."

Amca asıl şoku o an yaşadı;

"50 miiiiiiiiii bin zarf hem de bilmem kaç gr kağıt? lan ben o veyselinnnn, davetiyelerin bana gelişi 59 tl ben nasıl sana vereyim 50 liraya?"

nedense üstümde bi istifini bozmamazlık, banane bana söylenen budurculuk vardı o gün;
"ne biliyim ben veysel 50 dedi bende 50 getirdim fazlası yok üstümde"

amca bir mahmut hoca edasıyla terini silerek derin bi nefes aldı:

"ee nabıcaz şimdi"

Omuz silktim çünkü yapabileceğim pek bişi yoktu...
Sonra aklıma bi hinlik geldi
benim bu zarfları almam şart ama üstümde 50 lira var,yarın abim gelcek ondan alırsın ehi ehi...

Zarf parasını kardeşe kakaladıktan sonra iş bitti...

Sonra asıl amelelik günlerim başladı: Etiketleme...

Kime vercez? Liste nerde? etikete hangi yazı formatı olcek?

Kaligrafiler içinde boğuldum kaldım...

Bunca işi sabah 8 akşam 5:30 mesaimde  hem de çift departman idare ettiğim bi dönemde yaptığımı düşünürsek çektiğim çile evlere şenlik...

İsimler soy isimler aileler eşler derken herşeyi karıştırdım ve dün akşam tıkır tıkır işleyen tekerim patladı:

Ben hepsini yaptım derken etiketleri kontrol eden annem ses verdi :

annem: fulya kızım xx hanım ve yy bey kim
(ukalalığın dibine vurmak)
ben: nası ya yok mu 20 senelik komşumuz tanımıyon mu ayıp
annem: onun karısının adı xx değil xyz
ben: ehi hık mık hadi ya? xx kim ki?

neyse o etiket çöp tenekesinin dibini boylarken annem kontrole devam eder

annem: fulya kızım xx hanımla zzz bey kim?
ben: aaaaaaa sende ama he tanımıyon mu?
annem: onun kocası o değil ki
ben: ee üüüü
babam: aile faciası mı yaşatcaksın kızım?

bitti mi bitmedi!!!
Bana maille arkadaşlarının ismini gönderen babam sadece ad soyad bilgisi verdiğinden bende isimleri o şekil çıkarttım normali budur..

Akşam etiketleri kontrol eden babam
"bunlara neden ve eşi, ve ailesi yazmadın" dedi...

dayanamadım :

"ne biliyim ben  adam bekar mı? evli mi? dul mu? hovarda mı? çapkın mı? hı ne bileyim ben müneccim miyim? "

Sonra ; sonrası yok valla çok daraldım ben bu işten yattım uyudum... oh sefam olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"