Çarşamba, Şubat 23

ben bazen bazen ben

olmadık anlarda olmadık şeyler yapmak istiyorum
ve bazen yapıyorum
bazen isteyipte yapamıyor olmam zaman mekan ve şartlar yüzünden oluyor

şimdide mesela bugünlerde bi manyaklığım tuttu
olmaz biliyorum
olursa "deli bu" derler zaten diyorlar da daha başka türlü
kızım manyak mısın işin gücün mü yok derler
işim gücüm yokmuş misali

ama tuttu mu tutuyo işte...

şimdi ne olduğunu burdan yazsam olmaz
sonra ipin ucu kaçar
ben çok da kolay söz veririm
yaparım da
sorun  bu
böyle zamanda söz verip yaparsam

şimdi mesela bu haftasonu çalışcam ben malesef!!!
sonraki hafta aslında çalışmicam ama bişiler almam gerek eminönönü tahtakale gibi
çünkü zamanım bana göre az
sonraki hafta "o" olmicak
sonraki haftasonu ben olmayacağım
e geldi mi sana nisan?
mart dediğin 2 satır yazıyla bitti bak

ama manyaklık parayla mı? değil...
neden bilmiyorum ben bu aralar çok sıkıldım kaçmak istiyorum
yönümü kuzeye dönmüş olabilirim
canım samsuna gitmek istiyo olabilir
bak klavyemden kaçtı gördün mü? ...

2 yorum:

  1. Ben de kaçsam? Deliye vursam olmaz mı? Geçenlerde bana da geldi. Babama dedim ki kendimi duvardan duvara çalmak istiyorum dedim:) Niye dedi bilemedim öyle canım istedi.
    Desinler manyak-deli nolcak. Sen iyi hissetçeksen kendini umursama bile:D

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"