Pazartesi, Aralık 20

the orjinal deli

Çok normal bi tip değilim... Değildim de... Bambaşka olaylara girince bambaşka huylarımıda keşfettim...

Az çok bildiğim şeylerdi aslında teyit etmiş oldum...

Herşeyi çok kafasına takan insanlardan değilimdir. Koy ... rahvan gitsin misali sallamam pek çok şeyi... Çok uzun yaşayacağımı söylenler çok... Saolsunlar.

Neyse ne diyodum...
Malum bi hazırlıklar içerisindeyim bu aralarda.
Çok bi hazırlandığımda söylenemez fazla rahatım yine...

Sonra günlerden birgün "o" ben ve kardeşi otururken, ev eşyası ile ilgili bir üçlü konuşma geçti aramızda...

"o" bana önce bi koltuk resmi gösterdi
"fuli bak bu nasıl?"
"aaaaaa" dedim "süper"

sonra bi masa resmi gösterdi
"fuli peki bu nasıl?"
baktım
"aaaa cidden çok güzel"
ama gerçekten de güzeldi...

Sonra "kesin bunlar olcak di mi" diye emin olmak istedim...

Ben beğendiysem olcaktı evet...

Ne çok sonra demiş olsam da benden asıl bomba geldi:
"bak beni mobilyacı mobilyacı gezdirme bunlar olsun işte"

"o" ve kardeşcağız koptu... bi şaşkınlık oldu...

Kardeşcandan gelen tepki "ya sen ne orjinal bi insansın" "beni mobilyacı mobilyacı gezdirme nası bi cümle? bunu bi erkek kursa anlarım süpersin sen ya" dedi...

Günümüz türkiyesinde evlilik çağına gelen genç kızlar hazırlık aşamalarında damat adaylarını alabildiğine darladığından bu alışveriş ev dekorasyonu konularında, sanırım benim damat adayım ve onun kardeşide beni bu genellemenin içinde sandığından ki aslında sanmıyolardı. O cümleyi duyunca bi şok yaşadılar...


Ama ben çok ciddiyim... Masko senin modoko benim gezdirmesinler beni hele şubat mart soğuğunda. Benim gibi üşengeç "koltuk işte dötümü koycam oturucam" mantığındaki birisi için tek şartım "yumuşak olsun"dur.

Ha ama beğenmedim mi beğendim. Sevgili "o" kişisi.
Eğer bu yazıyı okuyorsan sana diyorum

 "hey bu olsun" !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"