Cuma, Aralık 24

bir manyak kız ve deli diyalogları

Sene bitti bitiyor ve ben haala herhangi bir milli piyango bileti almış değilim.
Almak için çabada sarf etmiş değilim.

İçimde almaya yönelik bir istek yok.

Oysa geçen sene türlü hayaller kurmuştum.

Seri bilet alacaktım ve her biletime ayrı bir ikramiye vuracaktı falan fırt.

Geçen cuma Beyoğlundaki yılbaşı kutlamalarının tam ortasına düştüm. 

Tramvaya atlamak mı dersiniz.
Zıplayarak şarkılara eşlik etmek mi? 
ki ben girmiş kabul ettim kendimi 2011'e.

Hayırlı olsun.

Neyse ben "o" ve bir arkadaşımız piyango bileti alma almış olma ve ikramiye çıkma muhabbeti yaptık.

Tipik yaklaşan yeni yıl diyaloğu yani...

Ben hariç iki kişi bilet almış ve ikramiyenin kendilerine çıkacağından emin bir şekilde konuşuyor hayaller kuruyordu. Tüh ...

Tabi bu arada bu iki kişi benim bilet almadığımdam habersizler.

"Hiç kasmayın üzülmeyin bu sene ikramiye bana çıkacak yabancıya gitmiyo ama boşverin" dedim...

O kadar kendinden emin söyledim ki bunu ben bile şaşırdım.

Bilet aldın mı dediler

 "HAYIR" dedim...

Bi kahkaha tufanı koptu...

Bilet almadan sana nasıl ikramiye çıkacak??

"Ben sayıları aklımdan tuttum bana çıkacak"

Bilet mi?
Alırım heralde daha sene bitmedi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"