Cuma, Kasım 12

tam olarak ne demek istedim bilmiyorum...

muhteşem ikili aslı ve fuli...
Bu aralar hatta bundan sonraki bi 6 ay alabildiğine yoğun iş hayatım olacak. Sosyal ve özel hayata değinmiyorum bile... Sürekli bir koşturmaca... Başka  departmandaki arkadaşım doğum iznine ayrıldığından onun yerine de ben bakıyorum bu süre zarfında. Çift dikiş gidiyorum yani.

Çift çalan telefonlar
Çift müdür
x2 çalışma arkadaşı
Akşamın bi vakti iş diyalogları... Evlere şenlik...
Ha ama çift maaş değil ne yazık ki bu da böyle acı tarafıdır hayatın...


Demin  aklıma geldi;

Tatilde hangi oteldi hatırlamıyorum ama kendilerinin uyandırma servislerine rezil olduk desem yeridir... Hangi otel olduğunu bilmememin sebebi az yorulmuşuz gibi ege akdeniz turuna çıkmamız her gece başka otelde konaklamamız ve özenle hazırladığımız bavulların dibini görememiş olmamız... paso üstten bi şort bi tişörtle idare ettik... akşamları süslenip püslenip gezmek neyimize hahaytttt yatağa attım mı kendimi "horrrrrr" diye bir ses. Sabah yine uyandırma servisi ile 6 30da ayağa dikilen ikili...

Bu uyandırma seanslarından birinde olay otomatikmiş. Yani nası yapmışlar bilmiyorum herkesin telefonu 6,30da çalıyor açıyorsunuz otomatiktir ıvır zıvır diyor... Bu otomatik mesaja ekürim Aslı denk geldi açtı kapadı. Sonra biz azcık daha uyuduk... sonra uyandık...

Akşam oldu biz başka bir otele gittik uyuduk... Yine telefonumuz çaldı açma sırası bendeydi ya da telefon bana yakındı bilemedim açmaya erinmedim dersem yalan olur. Aslı "aç aç nasılsa otomatik ya hemen kapatırsın" dedi... Ben de alabildiğine uykulu telefonu açtım bekledim. Telefonda duyulan şey sadece benim nefes sesimdi.
Alo bir adet telefon sapığınız var ama o değil siz onu arıyorsunuz gibi bi durum oldu o an sanırım...
 Derin bir sessizlikten sonra ben "nasılsa otomatik mesaj" rahatlığındayken karşımdan bi ses "alo uyandırma servisi" dedi... Nası yani hani otomatiktin lan hani diye irkildim...

Amanınnnnnnnnn nasıl dikildim yatakta, nasıl açıldı o uyku, nasıl kendime gelip yılın yorgunluğunu attım anlatamam...

Lan aslı hani otomatikti rezil oldum adama diye bi cırladım o an...

Normal bir günümüz geçse zaten biz biz olamazdık değil mi?

1 yorum:

  1. Ay okuyunca gülmekten gözlerimden yaş geldi valla:) Ben çok net hatırlıyorum o günü:) Buarada bu mor ineklerden oturan benim sanırım:) Şebeklik yapanda sen bize çok benziyolar:)

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"