Çarşamba, Ekim 13

Blog sana söylüyorum evren sen anla


Daha önce bahsetmiştim ev arayışında olduğumdan... Tüm kriterleri bir kenara bırakırsak eğer benim hep gönlümden geçen evimin azda olsa yeşili görse, camının bir ağaca bakması idi.

Daha da büyütürsem bu hayalimi ben direk bahçeli bir ev istiyorum müşterek kullanım dahi olabilir ama bahçesi olsun evin...

Evrene mesaj gönder, gerçekten istersen olur dediler duydum... Evren ile genelde yanlış anlamalara girdiğimiz olmuştur ama en son  hıdrellezde dilediğim bir dileğim "zart" diye oluverince şimdilerde bende yeniden bir "şş sevgili evren naber" durumu var.

Bahçeli ev veya yeşili gören ev hayalim çok çok uzun yıllardır var ve şimdi ev arayışıda işin içine girince sevgili evren bloğa yazıyorum söz uçar yazı kalır diyorum neredeyse o ev çıkar bir an evvel karşıma...

Lütfen be noooolur?

Allah gönlüne göre versin fuli diyor ve bu postu burada sonlandırırken okuyan her kişinin "evren duy sesini şu kızın" demesini niyaz ederim.

2 yorum:

  1. "şşş evren bencede duy şu kızın isteyini"

    Bak çok içten istedim. Emin ol:))

    Sana şimdi yeşili bol bir karadeniz yaylalarından ev çıkarsa sorumluluk almam ama, Şehir belirtmemişsin çünkü:))

    YanıtlaSil
  2. İçten dileğin için tişekkür ederim sünter teyzee :)

    ayrıca haklısın ben bu açıdan düşünmemiştim hiç mümkünse İstanbul olsun en azından şimdilik...

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"