Cuma, Ekim 15

bir deli


bundan az zaman önce "beni alacak deli var mıdır ki" derdim
Varmış!!
Alacakmış
Öyle diyorlar yani...
Ben de şaşırdım
Beni alacak bi delide varmış şu hayatta
güzel bişey tabi...
Hoş kim kimi alıyor muamma biraz
ama var bi kavuşma durumu...
2 deli varmış aslında
birinin (o)
daha önce neler yaptığını pek bilmezdik
bizim hayat sahnemizde yoktu kendisi
diğer deli (ben oluyorum bu)
 kendi çapında yaşarmış...
Zor günler geçirmiş
bakmış verdikleri aldıklarından çok
akıllı işi değil bu yaptığım demiş
ölü toprağını atmış üstünden
sonra;
atmış kendini bi okyanusa
Öyle geçip gitmiş günler
Sonra hiç ummadığı bi anda bildiği biri
bilmediği bir şekilde
bilmediği bir anda
bilmediği şeyler hissettirmiş
anlamamış ilk anda
Anlamlandıramamış neler olduğunu
Ama güzelmiş de üstelik
Bildiği kişi meğer diğer deliymiş
Onun da deli olduğunu bilmezmiş...
Sonra bildiği deli
herşeyi anlanlandırmaya başlamış
Geçmişin envanterini çoktan kapatan deli (ben)
atmış kendini bildiği deli ile okyanusa
İki deli tutunmuşlar birbirlerine
Sonrası zaten gelmiş kendiliğinden
bunca geçen zaman
sensiz zaman
bensiz zaman
keşfedişler
mutluluklar
mutlu olmuşlar
oldum
olduk
oldu(n) mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"