Pazartesi, Ağustos 23

Şimdi Okullu Olduk!!!

Noldu?
Ben haala okulluyum evet ama konu ben değilim...
Çok sevdim ve 3 senedir 3. sınıftayım. Mevlam 4 te 4 ettirmesin yaleppim amin...

Neyse ne diyodum?
Noldu? Ya da Noluyo?

Aylardan?
Ağustos!
Evet...
Sonra ne gelir?
Eylül (doğduğum ay)
Alaka ben değilim ben maydonuzum şu anda bu konuda...

Eylülde nolur?
Okullar açılır?
Bu soruyu Aslıya aynen böyle sordum:
Eylülde nolur? Okullar açılır!!

Okullar açılırsa fuli naapar?
Aslıdan gelen cevap : Defterrrrrrrrrrrrrrrrrr

Kapiş değil tabi sevgili okuyucu, geyiği bırakıp konuma döneyim...

Sağ elin yaptığı iyiliği sol elin bile bilmesin deseler de ben bir heycanla bloğumda yazmak istedim...

Konu şu: Her sene eylül gelir okullar açılır ve ben, araştırıp bir okul belirlerim sonra o okula kendi çapımda elimden geldiğince kırtasiye malzemesi gönderirim.. Bazen çapım genişler ve olaya pek çok insan dahil olur ve çok büyük güzel şeyler olur... Cidden güzel olur...

Bu sene de takvime bir baktım eylül gelmiş kapımıza dayanmış... Benim yine eteklerim zil çalmaya başladı...
Bana yine tahtakale yolları göründü ey okur...

Mini mini birler çalışkan ikiler kalem tutsun, silgisiz kalmasın, yazmaya defterleri olsun diyerekten yollara düşme vaktim geldi...

Fizibilitesi tamam okulları buldum sıra malzemeleri almaya geldi...

Şu hayatta çocukları mutlu etmek kadar güzel birşey yok...

Bir çocuğun tertemiz kalbiyle size dua etmesi kadar güzel birşey yok...

Hele almaya imkanı yokken okullarda açılıyorken tertemiz "bir" kalemin onları nasıl mutlu edebileceğini ben öğrendim... Bir kalem sadece bir tane...

Çocukluk bambaşkadır, imrenmektir, iç geçirmektir böylesi durumlarda ve onun elinden hiçbirşey gelmez... Şartları o yaratmamıştır kuralları o koymamıştır...

Olurda etrafınızda maddi zorluğu olan bir çocuk varsa ki vardır mutlaka; ona hediye edeceğiniz en güzel şey bir kalem bir defterdir... Yakında marketlerde heryerde bu tür kampanyalı ürünler satılmaya başlanacak... Es geçmeyin!!
Hani aylardanda ramazandayken, paylaşmak esasken bir iyilik yapın... Sevindirin bir küçük kalbi...

Benimde çorbada tuzum olsun derseniz eğer;
http://www.koyogretmeni.com/

Bu siteye girin bi bakın... YArdımızını bekleyen o kadar çok minik kalp var ki...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"