Perşembe, Ağustos 12

Şaşırmışlık!!

Blog yazmaya başlayalı neredeyse bir yıl oldu olacak
ve ben yine her zamanki gibi rutin haberlerle karşı karşıyayım!!
Neden?
Ramazan geldi ondan
Artık hepimiz ramazanda kilo almadan nasıl oruç tutulur
oruç tutarak nasıl kilo verilir
iftarda ne yenir ne içilir biliyoruz hem de tam tetematıyla!


Neyse benim asıl takıldığım ise oruç tutmak ve bunun artık çoktan amacından çıkmış olduğu...
Yazmayayım yazmayayım dedim de olmuyor...


Bir laf var "Allah kimseyi açlıkla imtihan etmesin" diye.
Eee orucuda tutuyosun açın halinden azcıkda olsa anlayasın diye.
Di mi buraya kadar normal herşey. En kaba tabiri bu.
E bakıyorum iftar saatine yakın marketlere giremez oldum
Ramazanda marketlere girmiyorum resmen.
Girdiğimde delicesine almış başını giden bir kuyruk
Tıka basa doldurulmuş arabalar..
Kimi doyurucan?
Kendini?
Ne anladım ben bu işten!!!
Bu kadar net bi dirum. Artık insanlar iyice amacından saptırmış, sadece birbirini ağırlar kendi karnını doyurur olmuş.
Bi de oruç tutup sinirlenip, açım diye triplere girip, oruç tuttuğu için ayrıca imtiyaz sahibi olduğunu zannedenler var.
Islak odunla dövsen yeridir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"