Pazartesi, Temmuz 12

elimi kolumu ezmek hobim sanırsam yani galiba, emin değilim

Harç bitti yapı paydos!!


Efenim tatil bitti, tatil sonrası ilk iş gününün ilk yarısıda bitti. Aşırı yoğun geçen bir tatil programından sonra ofis fazla durağan geldi. ( YERSEN)


Ve her tatil olduğu gibi ya da her kaydırak ile olan münasebetlerimde olduğu gibi ben yine bir kaza geçirdim...
Şşştttttt kesin birinizin nazarı değdi bak bu sefer sakarlık değil bu !!!


Arkadaş daha ilk gün kaydıraktan kaydım sağ el yüzük parmağımda bir acı. Dedim geçer. Geçti ama yukarlara doğru bir acı bir yanma...


Nasıl ve ne şekilde yaptım anlamadım tatilin ilk günü bahsi geçen parmağımdaki dokuları ezmişim. Parmak oldu davul... Ten rengi oldu alı al moru mor.


Ve tüm tur ahalisi kuşadası gecelerine akarken biz devlet hastanesi acil bölümünde baş rollerinde parmağım olan filmi izledik. Çok sıkıcıydı... Doktorda pek bakmadı zaten...


Sonra mı? Sonra ben pek hareketsiz bildiğim yüzük parmağımın ne kadar stratejik bir nokta olduğunu keşfettim! Cidden bak!!


Sağ el out of servise moduna geçti. Yemek yemek hak getire. Saçlarımı işaret ve baş parmağı iş birliği ile yıkayabildim. Ama yılmadım...


Sağolsun arkadaşım "aslı"m yardımlarını esirgemedi benden kol kanat "parmak" gerdi bana...


Son durum: parmağım haala şiş (anlamsızca) kullanamıyorum sağlıklı şekilde. Geçer heralde. Hayır tatilde bitti alın şu nazarı evladım!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"