Çarşamba, Temmuz 21

ben ve maskem

Bak aklıma geldi; tatile giderken kapıdan çıkışımız bile ayrı vukuat oldu bizim...

Makinemi ve onun koca çantasını sırtlanmış götürürken ben annem birden atıldı
"dur makineni götürmeeeeeee"

Ya anne bıraksana neden götürmeyeyim desemde anlamadığım bir sebeple ısrarlara devam etti.
Sebep "çaldırırsın".

Olay aslında annemin makineyi düşünmesi de değil. Benim o makine çalındığında tüm aileye yaşatacağım acı, işkence, ve bol çeneyle geçirteceğim günler... Kendini düşündüğünden yani makineyi değil.

Sonuç ben makinemi götürdüm haliyle. Tabi koyacak yer bulmak da zorlandık otobüste. Tatilde edindiğimiz arkadaşlardan birisi " az daha inidirp kaldırırsan kas yapacaksın" diye takılsa da ben onu indirip kaldırmaktan hiç gocunmadım.

Sonra çektim bol bol çektim hatta hiç utanmadım beni çekeni bile çektim...




4 yorum:

  1. merak etme ben her yere götürüyorum - hic bisiii olmuyor :)

    YanıtlaSil
  2. Dediler ki; sakınan göze çöp batar fuli. e dedim tamam o zaman:) ama işte gel de anneme anlat sırf kendi yaşayacaklarını düşündüğünden korkuyor :)))

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"