Cuma, Haziran 25

5 yıl oldu koyverdin gittin bizi


Okul yıllarımızda tanıdık seni... Karbeyaz dizisinde çıktın karşımıza. Sırf senin için izler olduk diziyi, dinler olduk şarkılarını sonra sana hayran olduk. Duruşuna, efendiliğine, müziğine...

Çok olmamıştı seni tanıyalı ama çok erken kaybettik. Arkadaş grubumun en şanslısı ben olmalıydım ki gittiğim bir piknikte verdiğin mini konserle daha da yakın olmuştum sana.

Şu saçma sapan dünyada saçma sapan insanlar yaşarken senin yokluğun her sene daha zor geliyor, şarkıların daha zor dinlenir oluyor...


Bu akşam senin yürüdüğün yoldan yürüyeceğiz dediler. 19:30 da Beyoğlu Mis sokakta. Ben sabah yağmur var diye sinirliydim. Senin için yürürüz dedim. Gelebilirsem nasıl sevnirim bilsen...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"