Perşembe, Ocak 21

Sevmiyorum Seni


Ömr ü hayatında giymeyi sevmediğin tek şey nedir deseler? Derler mi? Desinler! Oldu ki dediklerini var sayıyorum ben; "gömlek" derim onlara. Kimlere?

Şu önden düğmeli olanları var ya hani? Sabahlarımın katili, sinir harbimin tek sebebi. Sevemedim bi seni.

Tanıştığımızda küçücüktüm ben. Her sabah uykulu gözlerle kalk tek tek iliklere yuvarlak plastikleri sok. Kim icat etmiş acaba? Çok düşünmüş mü bunu tasarlarken? "Arkadaş bi giysi tasarladım evlere şenlik valla giyen bi daha çıkaramıyo süper" demiştir. Giyen bi daha çıkarmakla uğraşmadığındandır o bu hisse kapılmış.

Yapı itibari ile gömleğe aykırı bir genetğim var ama sevmeme sebebim tamane tembellikten ve beğenmediğimden.

Omuzlarım akranlarıma göre geniş olduğundan gömlekler beni iki omzumdan tutan koruma gibiler. Zaten estetik değiller. Düğmelerin arası hep pot durur açılır, oturursunuz bazen göbeğiniz pörtletir düğmeleri açılır. O düğmeler ki sabah iliklenmezler, akşam açılmazlar.

Hiç bir sabah tek seferde düz iliklemişliğim yoktur düğmeleri. Hep bi sayarım denkleştiririm. son çare alttan üste iliklerim. İnsanoğlunun kendi kendisi için ürettiği ilk işkence araçlarından birisi sanırsam.

Sahi kim bulmuş ki seni?

4 yorum:

  1. bilakis ben çok severim gömlek giymeyi.ütüleme sorununu saymazsak benim nezdimde çok da kıyak bir giysidir.çok da estetik gelir bana mesela.göbek sorunum da yok belki ondan estetik geliyor da olabilir. ama gömlek iyidir,güzeldir ya böle düşünme bence.

    YanıtlaSil
  2. ütülemesine hiç girmedim bak gördün mü sevmemek için bi sebep daha. Estetik görüntüsü kime göre neye göre ama işte o var?

    YanıtlaSil
  3. estetiktir arkadaşım gömlek. ayrı bir havası vardır.aksini iddaa edenle de sabaha kadar da tartışırım yani. valla bu bakış açısıyla zor yani sayın kek. göremezsin sen şirinleri falan:)

    YanıtlaSil
  4. Ben de beğenmiyorum arkadaşım gömlek iliklemek konusunda bile o kadar tembelim ki tartışmam bile. Bakış açısı dedğin genlerimdeki üşengeçlik şşakınlık sakarlık üçlemesinin vukusudur. istemem öyle şirin mirin:)

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"