Pazartesi, Ocak 25

Karlar Düşer...

Ve dualarım kabul oldu memleketim İstanbuluma kar düştü. Sevinçlerden sevinçlere koştum bu sabah. Servisten inmem ile bembeyaz bir örtü "hoşgeldiniz fuylanımmmm" der gibi idi. Zıpladım üstüne hemen. 2 3 kartopu denememden sonra içeri girdim...

Sabah 7 den beri aralıksız olarak maslak ve civarında tipi şeklinde bir yağış var.Ben o pencereden bu pencereye koşuyorum. Öğlen can havli ile dışarı çıkıp biraz oynadık koca koca insanlar olarak. Eh olsun o kadar di mi?

Sonra işten erken çıkacağımız maili geldi, arkadaşım işten çıktım haala yoldayım 2 saate varamam dedi ki evi işe 20 dk. Sonra ben heyecan yaptım babamı aradım. Kendisi Tuzlada çalışıyor.

"Alüvvvvvv babaaaa burda kar kış boran tipi biz erken çıkıcaz" dedim. Tüm sevincimi yerle bir eden cevabı verdi babam
"yooo burda bişi yok günlük güneşlik" Nasıl ya?? Hani yurdu kaplamıştı kar? Yurtdışı mı orası? Bizim orada da yoktur o zaman? bu ne dünya kardeşim???

Ben nöbetöçi kalayım en iyisi doya doya izliyim şu güzelliği :)

Maslaktan kar manzaraları akşam evden anca :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"