Çarşamba, Aralık 30

Yılbaşına Dair


Eh malum zaman sene i devriye zamanı olunca yazılarda burdan kaynaklı oluyor. Malum 2009 bitti bitecek (Her ne kadar sevinsem de gelen gideni aratmasın diyorum)

Şu yılbaşında en sevmediğim şeylerden birisi "Yılbaşında naabıyosun?" sorusu. Nası gıcık kapıyorum şu soruya anlatamam. Artık bu soru ve aldığım cevaplar ya da verilen tepkiler karşısında bir fikrim var yani buna inanmaya başladım.

Gıcık kapma nedenim sanki her sene bir planımın olması gerekiyormuş gibi sanki bir zorunlulukmuş gibi sanki planı olmayana "sen de insan mısın be" gibi tavır takınıldığındandır.

Yılbaşı gecesi güzeldir zevklidir. Kar yağsa hele tadından yenmez tabi. Ama ertesi gün uyandığımda hiçbirşeyin değişmediğini gördüğümde her sene beklentilerimi daha da küçültmem gerektiğini anlıyorum.

Deli gibi içen bi tipte olmadığımdan yılbaşı eğlenceleri için detaylı planlar yapmaya pek girişmiyorum. Evde ailemle fındık fıstık yiyip mandalina kabuklarını soba üstünde kurutup (sobalı evde olurdu bu), tombala oynamak. Saat 12 ye gelirken 10 dan geri saymak girdik mi girdik hop cumba yatak :)

Bir de şuna kanaat getirdim planım olmadığını bile bile bunu sorup sonrasında hiçbirşey demeyenler muhtemelen bundan zevk duyuyorlar. Şimdi planım var mı ? Yok? E kaç kere soracaksın? Yeni yıla girene kadar heralde.

Planım yok dediğimde "gel bize katıl" demeni beklemesem de demiyorsan ne diye soruyorsun. Plansızlığımdan zevk mi alıyorlar anlamıyorum ki. Yılın son haftası beni bu yüzden geriyor en çok. Bişeyler yapmam gerektiği hissine kapılıyorum.

Ee yılbaşında nabiyonuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"