Perşembe, Aralık 31

Hayalimin Yılbaşısı


Doğma büyüme İstanbullu birisi olduğumdan en güzel doğa olayı olan kar ile çok bi münasebetim olamadı. Anne ve babamın erzincanda geçen gençliklerinde ve çocukluklarında yaşadıkları kar maceralarını dinleyerek imrendik bazen korktuk kendisinden. Senede bir kere topu topu 3 gün gördüğümüz kar denen pambıklar bizi mutluulktan havalara uçururdu.

Bunca senelik ömrümde hep dilemiş olmama rağmen hiç bir yılbaşında kar göremedim ve hep bi eksikliğini yaşadım bunun. Oysa bizim izlediğimiz filmlerde gördüğümüz resimlerde böyle değildi. Her yer bembeyaz idi. Afyonda okurken ömrümde hiç görmediğim kadar kar gördüm ve hatta yeniyıla 2 gün kala her yer bembeyaz olmuştu. İşte dedim duaalrım kabul oldu her yer bembeyaz oldu. ama hevesim kursağımda kaldı maalesef yılbaşı sabahı uyandığımda yağan yağmur tüm sevincimi eritip götürdü:(
Tıpkı şu resimdeki gibi bir yılbaşı istiyorum ben. Böyle kandırdılar bizi yılbaşı dediler kar dediler, noel baba dediler.

Bu sene çizmeden sonraki diğer beklentim seneye yeni yıla bembeyaz kar olan bir yerde gireceğim ahdım var.

1 yorum:

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"