Salı, Ekim 13

Çok Güzel Reklamlar Bunlar

Pazar günleri genelde maçlar maç yorumları vs olduğundan bizim evde televizyon babamındır. Ha tabi ki ufak çaplı krizler yaşanır yaşanmaz mı? Ama babamdaki zap tutkusundan artık tv izlemek işkenceye dönüşür. Tamam zaplasın ona lafım yok ama milisaniyelik (böyle bir zaman var mı bilmiyorum tabi) hareketlerle geçtiği kanalın adını sanını yayındaki programı anlamadan diğer kanala ondan ona hızlı bir geçiş yaşıyoruz. Muhtemelen beni bezdirme politikası izliyor ama bende de bir inat var evlere şenlik.

Neyse son 1 senedir pazar akşamlarımızı Çok Güzel Hareketler Bunlar adlı programı şenlendiriyor (du). Çoğunlukla ertesi gün iş için tüm hazırlıklarım bitmiş (okullu gibi takılıyorum) çayımı demlemiş tv karşısında uznamış oluyorum. Sağlam fanatik bir Galatasaraylı olan babamda eğer bir GS maçı yoksa bana eşlik eder maaile izleriz. Yani izlerdik!

Geçen sezon yeni bir icat çıkardılar “özet”. Sonradan da bu özet olayının suyunu çıkardılar. Bu kadar uzun özet vereceklerinden bi haber olduğumdan babamdan sağlam bir fırça yemişliğim var sayelerinde bir akşam... Pazar akşamı Galatasaray maçı vardı. Fanatik babam da ilk yarıyı gayet güzel izledi hatta izledik. Sonra ben "nütfen nolur sen de izle birlikte boşver maçı gel çghb izleyelim" diyerek kandırdım babamı. Maçı kaçırmak istemediğinden, babam mecburen kalan yarıyı izlemek için kahveye gitti. Saat 9 olup eve geldiğinde biz mal mal özetin bitmesini bekliyorduk ki babamdan "yuh bu daha yeni mi başlıyo neden beni gönderdiniz ulen" diye bir tepki geldi. Yediğim fırçayı bir kenara bıraktım da sırf bu salak reklam ve gereksiz özet için babamın rahatını bozduğumdan vicdan azabı duydum... Skeç arasına soktukları reklamdan sonrada iyice soğuduğum koptum kendilerinden.

Bu sezon hadi dedim bakayım unuttum geçmişi. Unutmaz olaydım. Ben unuttum ama onlar unutmamışlar arkadaşım. Görünen o ki bu sene daha da işin suyunu çıkarmışlar. Her skeç başı bir reklam arasına girdiler neredeyse... İçim darlandı elinde nescafelerle üstüme koşan oyuncuları görmekten. Kahve zaten içmezdim hiç içemez oldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"