Pazartesi, Eylül 7

Şeker İnsan



Seneler önce dayım anlatmıştı. Çok sevimli esprili bir arkadaşları bazı şikayetlerinden ötürü doktora gidiyor ve diyabet hastası olduğunu öğreniyor. Bu durumu arkadaşlarına şu şekilde anlatıyor:

- ben neden bu kadar şeker bi adammışım biliyo musunuz?

- neden?

- Şeker hastalığı varmış ben de de ondan...

Diğer bir dünya tatlısı olan babamda çıkana kadar ilk duyduğumda beni gülümseten bu hastalığın bu kadar zor bir hastalık olabileceğini hiç düşünmemiştim bile.
Nereden esti derseniz. Bir haber okudum sabah gazetede. sivrisineklerin neden hr insanı ısırmadığının araştırmasıymış. Haberde ilk cümle şu şekilde;

"Bilim adamları, kimi insanların sivrisineklerce neden daha az ısırıldığını buldular: "Bu insanların tatlı ter kokuları." "
Beni de sivrisinekler ısırmaz pek. Yanıma bile yaklaşmazlar genelde ki arkadaşlarım "ya seni neden ısırmıyor diye" serzenişte bulunurlardı.Hatta üniversitede bir akşam vakti evde oturmuş tv izliyoruz. Yanımdaki arkadaşım çat çut kendine vurup duruyor sonra bana sinirleniyordu. Sana nasıl gelmezler diye. Bu haberi okuduktan sonra vereceğim cevabı buldum sanırım. "Ben şeker bir insanım ya ondan bana dokunmuyolarmış"
İşin şakası bir yana gerçekten gece uykularımızı kabusa çeviren sivrisineklerin neye göre adam seçtiği hep kafamda soru işaretiydi.
( uzun bir kaynak oldu neyse)

2 yorum:

  1. he bana da gelmiyo siwrisinekler... süper reflekslerimle hawada yakalıyorum hepsini

    YanıtlaSil
  2. e muhtemelen sana "bundan iş çıkmaz" diyip gelmiyolardır. Çevikliğiniz sivri dünyasında nam salmış.

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"