Çarşamba, Eylül 30

Posta Kutuma Düşenler 2

Ben yayınladım sanmıştım ama taslaklara gidivermiş yazı. Bayram tebriği maillerimden birisiydi bu yazı sonunda da iyi bayramlar diyordu gönderen arkadaşım. Ama yazıyı okuduktan sonra bir karamsarlık çöktü içime. Bayram gelmiş neyime dedim hatta.
Gerçekten hayatım bir kovalamaca üstüne kuruluydu yazıda bahsedildiği gibi. sürekli bir kovalamaca, ertelemece, şu olsun yaparımcılıklar peki ama nereye kadar?

Mutluluk Yolu


Uzun zamandan beri gerçek hayatın başlamak üzere olduğu izlenimine kapılmışımdır. Fakat her zaman yolumun üzerinde bir engel, öncelikle erişilmesi gereken bir şey, bitmemiş bir iş, hala hizmet edilecek zaman, ödenecek bir borç oldu. Sonra hayat başlayacaktı. Ama sonunda anladım ki, bu engeller benim hayatımdı.”

Bu görüş açısı, mutluluğa giden bir yol olmadığını gösterdi.

Mutluluğu yakalamak için neyi, nereye kadar bekleyeceksiniz? Okulu bitirene kadar, 2 3 milyar kazanana kadar, aşık olana kadar, çocuklarınız olana kadar, çocuklarınız evden ayrılana kadar, işe başlayana kadar, evlenene kadar, cuma gecesine kadar, pazar sabahına kadar, yeni bir araba ya da ev alana kadar, borçlarını ödeyene kadar, ilkbahara kadar, yaza kadar, sonbahara kadar, kışa kadar,maaş gününe kadar, şarkınız söylenene kadar, emekli olana kadar, ölene kadar.

Mutluluk Yoldur.

Sahip olduğunuz her anın kıymetini bilin ve mutluluğu, vaktinizi harcayacak kadar özel biriyle paylaştığınız için, ona daha fazla değer verin. Unutmayın, zaman hiç kimse için beklemez.

Alfred D. Souza

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"