Salı, Ağustos 4

Seni Uzaktan Sevmek...




Bazen çok sevdiğiniz şeyler size acı verir ama kopamazsınız bir türlü. Alışkanlık değildir kopamama durumunuz. Hayatınıza girdiği andan itibaren acı çekeceğinizi bilseniz dahi yine de vazgeçmezsiniz, bile bile lades demektir yaptığınız ama kopamazsınız. Türlü engeller yasaklar koyarlar önünüze ama yıldırmaz hiçbiri sizi.


Alt tarafı domates ve çileğe olan alerjimden bahsedeceğim ne alemi var bu kadar duygusal lafın di mi? Öyle değil işte olay. Benim çileğe olan aşkım ve sevgim domatese olan sevgim onların bana duyduğu "uyuz olma" hissinden çok daha gerçek ve sağlam.

Senelerce elma niyetine kütür kütür yediğim domatese ve kilolarca alıp eve geldiğimde konu komşunun görüp "annen reçel mi yapacak?" sorusuna "hayır ben yiyeceğim" diye cevap verdiğim çileğin gün gelip antipatik bir durum olan alerjiye dönüşmelerinin hazin hikayesidir bu. Benden ve vücudumdan neden bu kadar hoşlanmayıp türlü semptomlar ortaya çıkarıyorlar çözebilmiş değilim. Oysa ben çocukluğumdan beri ikinizi de ne çok seviyorum bi bilseniz. Aradan 15 sene geçti ama ben ne sizden vazgeçtim ne de size olan sevgim azalmadı canım domtizim ve çileğim.

Yumurtanın yüzüne bile bakmıyorum suratımı çeviriyorum ama sizin yeriniz bambaşka benim kalbimde ve galiba vücudumda. Çünkü ne zaman yesem sizi neredeyse yerlerde debelenir hale getiriyorsunuz beni. Çocuk aklımla bilmeden bi kötülük mü ettim ki? Babamın türlü yasaklarına rağmen çaktırmadan yiyorum sizi kahvaltıda bilimum öğünlerde.

Unutmadan aranızda bir de şeftali var fekat kendisini görmeye bile zor dayandığımdan resmini ekleyemedim isminide çok anmadım. Kendisini soymadan yiyememek gibi bir durumum var. diyeceksiniz ki amma huysuzsun. Huysuzluk değil bu aksine huylanıyorum diye iğrenç bi espri ile cevap verebilirim ancak.

Hayatında çok sevdiği 3 besinin üçüne birden alerjisi olan başka kaç insan tanıyorsunuz? Deli gibi sevdiğim şeftalinin kabuğunu soyması için evde kimse yoksa eğer telefonla alt katta oturan vefakar arkadaşımı çağırıyorum. Neyseki derdimi bildiğinden gık demeden gelip bana yardımcı oluyor. Çok zor şartlarda hayatımı idame ettiriyorum ey okur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"