Çarşamba, Ağustos 19

En Güzeli En Doğalı mı?


3 5 gün diyerek neredeyse 1 hafta arazi olduktan sonra yeniden memuriyetime ve bloğuma döndüm. Hoş bunun son 2 günü izin dönüşü yoğunluğu ile geçtiğinden tüm dinlencem uçtu gitti. Hiç izne çıkamıyordum diye mızıldanan da bendim. Gittim geldim gene aynı diyen de benim. Huysuzluğum üzerimde galiba.

Daha 3 günlük mini dinlemcenden döneli 1 gün olmamışken maillerimi kontrol ettiğimde baya komik bir durumla karşılaştım. Çalıştığım şirketin yemekhanesi daha doğrusu catering firması ile ciddi sorunlarım var. Normalde de bu şekilde toplu yemek şirketlerinin yaptıklarını sevmediğimden çok hoşnut değilimdir. Tadı tuzu kullanılan yağı vs hepsini geçtim sağolsunlar bize yemek yanında bilimum protein bazında ekstradan ürünler sunabiliyorlar.

Okurken midesi bulanabilecekler için şimdiden özür dilerim ama son anlatacağım ilginç tesadüfler zinciri beni ilk iş günümde oldukça eğlendirdi.

Onca şikayet ve memnuniyetsizlikten sonra bu yemek şirketine baskın basanındır mahiyetinde şirketten bir kaç çalışanla birlikte denetleme yapılmış. Amaç yediğimiz yemeğin ne kadar streil ortamlarda özenilerek yapıldığıymış. Bu ziyaretin ben izindeyken yapılması kendi adıma şanssızlık. Düşündüğümü sakınmadan bazen patavatsızca söyleyen bir tip olduğumdam orada bulunamamak kendi adıma bir şanssızlıktı. Oysa ben bir başak burcu insanı olarak gördüğüm her detaya takılacak, eleştirecek oradakileri canından bezdirecektim.

Ziyaretin akabinde kontrole giden ve önceden şikayetçi olan arkadaşlar maillerde izlenimlerini anlatmışlar bizlere. 4 mailinde ana fikri "ooo çok temiz yermiş, günahlarını almışız, yemekler için uyardık dikakt edecekler, aman çok beğendik, oy çok beğendik" idi. Yediğim yemek gözümün önünde, tatsızlığı damağımda, acısı (yağından mütevellit) midemde iken oranın bal dök yala olması çok da umrumda değil. Uyardık gezdik gördük geldik denmiş kısaca. Oysa ben 3 senedir bu şirketteyim ve 3 senedir yapılan uyarılardan buradan köye yol olur.

Bu ziyaretin hemen ertesinde (arada 1 ya da 2 gün var) bir öğle yemeğinde arkadaşımızın yemeğinden bildiğin antenli tırtıl çıkmış kendisi de resimlerini çekerek herkesle paylaşmış. Ne tesadüf değil mi sevgili okur?? Sen onca göz boya şöyle temiziz böyle titiziz de sonra yemekten bildiğin tırtıl çıkıversin bak sen şu yaramaza!

Kendilerine iletildiğinde yapılan savunma çok çok daha komik. Mailde bir de artık organik ürün kullandıkları yazılıydı. Savunmayıda bu yönde yapmışlar "O organik bir tırtıl" Yani organikse yemekte çıkmaya hakkı var mı? Ya da bizim göz yumup ay canım ne de organik dememiz mi gerekir? Herşeyin en güzeli en doğalıdır diyoruz da organik olayının bu kadar suyunu çıkarmasak diyorum?

Not: Neredeyse 1 seneye yaklaşıyor ki ben yemekhanede yemek yemem.

2 yorum:

  1. Organiktir,Güzeldir:) ben en çok bu organik tırtıl olayına bir çözüm üretememişken, bundan sonra ne çıkacağını sabırsızlıkla beklemekteyim.Sanırım bizim yemekhane hayvanat bahçesini geçecek yakında:)

    YanıtlaSil
  2. yakında mı? :)) ohooo darıcaya rakip gidiyoruz.

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"