Salı, Ağustos 25

Arınıyoruz !


Bir ara kafayı sağlıklı yaşam, kilo verme gibi şeylerle bozmuş bir bireydim. Bitkisel çaylar yok yeşili yok elması, olmadı pirinç lapası gibi bilimum acaip şeyleri denemiş kitap çıkarma derecesine erişmiştim edindiğim bilgilerle. Tabi amaç sadece kilo vermekti ama benim de durumum artık amacından sapmış gidiyordu ki istop dedik.

Bir detoks çılgınlığıdır gidiyor son yıllarda. Herşeyi deneyip bunuda yapmaya yeltenip günün kalanını masamda kıvrılıp yatmakla ve lavaboya koşmakla geçirmiş biri olarak demem o dur ki önce vücudunuzu tanıyın. Bana ne mi oldu derseniz ne siz sorun ne ben söyleyeyim. Sevgili Ender Saraç'tan duyup koşup ofisteki arkadaşlara yetiştirip, akabinde çok sorunluymuşum gibi koca bir kaşık hint yağını içmemle dünyam alt üst oldu.

Detoks dedikleri bir çeşit arınma yöntemi. Buna göre herhangi bir kür uyguluyorsunuz ve arınıyorsunuz? Vücuttaki toksinler atılıyor(muş). Pek tabi her zaman olduğu gibi bu olayda amacı dışına çıkıp bağyanlar bunu zayıflama yöntemi olarak kullanmakta.

Pek çok sağlık merkezi açıldı orada burada. Genelde sosyetikler kamplara kapandılar 3 5 günlük arınma için. Koca gün sadece hap ve bilimum meyve suyu içip ruhlarını ve vücutlarını arındırıyorlar bi dolu para vererek. Peki sizi kirleten ne bu kadar ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"