Çarşamba, Nisan 9

kısa kısa ...

yazmayalı ne çok olmuş ellammmmm

makarna yemek bizim işimiz !!
işe başladım sevgili okuyucu,
kocanın ayak diretmeleri sonrasında yelkenleri suya indirmesi ile
farklı bir hayata geçiş yaptım...
Hayat bebekten önce ve bebekten sonra diye siyah ile beyaz gibi carttttt diye ortadan ikiyeayrılıyor sn okuyucu eyvah eyvah!
çocuksuz evlilik zamanalrımı bekarlık günlerim diye hatırlıyo olmam beynimin göçüp gitmesi sanırım!
sanırsın çocukla evlenmişim gibi öyle bi haldeyim...

Deniz büyüdü tabi yaşını bile doldurdu, doğmaz bu daha kalır içerde derken adam yaşını doldurdu,
amma velakin hala ağır kanlı haala hımbıl bir karakter çizmekten şaşmıyor kendisi
beni şaşırtıp 5. ay tam dolmadan diş çıkartıp koltukta düşer bu diye yere örtü serip indirmemle tırtıl moduna geçen şimdilerde 6 vites ferrari modunda emekleyen bebe inatla yürümüyor...
akranları doğduğunda ne doğcam yatarım aşaşğı diyen beyfendi
şimdi akranları topukları bi taraflarına vurup yürürken
ne yürüycem ben ya modunda...

emzirme için kendime hep 1 yaş sınırı koymuştum, öyle de oldu yaşını doldurduktan bir hafta sonra zor bela oyunlarla şakalarla emzirme serüvenimizi bitirdik...
İçim acımadı değil hani sanki çocuğu aç bırakışım terk etmişim gibi pis bi ruh haline girdim ama çabuk geçti...
Çünkü oğlan bildiğin oyuna döktü işi...

bana gelince işe başladım demişim ya!
heh başladım işte işe... yoğun bi tempoda hemde
öyle aşırı aşırı duygusal anlarım olmadı açıkçası
ayrıldığımızda 11 aylıktı deniz tam bi oyun çocuğuydu haliyle travmatik bi durum yaşamadık
ben de işi özlediğim için duygusala bağlamadım
beni gören "ruhsuz" demiş midir bilemem!
Olay tamamen bakış açısı sanırım...
çocuğunuzu ağlayarak bırakıyorsanız haliyle "lan annem nereye gidiyo ki böyle ağlıyo" diye bi psikolojiye girip o da başlıyor ağlamaya
herşey etkileşimden ibaret.

ek gıda işi hızlı başladı yavaşladı durakladı bir şekilde düzene girdi...
Eşim antep doğumlu eserde doğululuk var
bildiğin antepli doğurmuşum!!!
adama ver eti daya ayranı bana mısın demiyor!
akşam sabah ayran içme potansiyeline sahip
şöyle ki hazır sentetik ürün mamaları yemeyen deniz gece acıktı diye mecburen ayran çalkalayıp biberonla içirmişliğim kendisinin de lıkır lıkır içmişliği var..
yoğurt ve çorba haricinde kaşıkla beslenmekten çok hazzetmiyor
ilginçtir ki tabak kullanmayı da pek sevmiyor
ne zaman önüne tabakla yemek koysam tabağı havada yakalıyorum
çareyi kuş besler gibi lokmaları önüne tek tek koymakta buldum
ilginç bi stilimiz var
olgun kadınlardan hoşlanıyoruz şimdilik
eve gelen kadına kur yapmak mı
lokantada yan masada oturan kadınlara göz kırpıp çığlık atmak mı hepsi mevcut
yalnız geleceğin kazanovası playboyu artık nesi bilmiyorum sağlam yetişiyor
masada göz süzdüğü kadının yanına eşi geldiğinde o masaya bi daha hiç bakmaması
kadının şaklabanlıklarına tepki vermeyip, trip atması beni korkutmadı değil





elimde şimdilik telefonla çekilmiş doğal yaşam fotoğrafları var idare edin gari....

2 yorum:

  1. Senin bu yaşamla ve kendinle barışık haline bayılıyorum :) Bunun çocuğuna yansıdığını anlamak için fotolara göz atmak kafi. Mıncırığın her tarafından keyif ve mutluluk yansıyor. Bırak canı ne zaman isterse o zaman yüğrüsün. Eminim bir gün ayağa fırlayıp heeyt açılın lan diyecek ve koşmaya başlayacak.
    Bu arada tıpkı babası :))
    Aynen devam canım. Allah sizi nazarlardan saklasın. Çook çok öptüm. Üçünüzü de.

    YanıtlaSil
  2. babasının kopyası antepli doğmuş demek :) yaz arada canım tecrübelerini paylaş bizimle lazım olacak ilerde bunlar bize :)

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"