Çarşamba, Eylül 19

Kısa kısa

bloggerın yeni ara yüzü şerefine nassınız inşallah???

bugün yenilikler günü galiba tam da az önce ofis bilgisayarımdaki tüm ofis programları 2003ten 2010'a yükseltildi... sanırsın hayatımda ilk defa excel gördüm outlook'a mal mal bakıyorum!
Bunca zaman neden beklediğimde gayet net "üşengeç bünyenin pc kullanan hali"



hormon denen şey çok acaipmiş! kafasına vur ekmeğini al insanı olan beni hakkını yedirmeyen bi cengavere dönüştürdü hadi bu iyi kısmı üstüne menopoz teyzelerede bağladım darlanıp darlanıp duruyorum...

ufaklığın şu cidden ufak hallerine bugünlere tanık olmak ileride çok işimize yarar bak benden demesi!

Ergen oldu çemkirdi mi? göster avcunu ya da bi fasulye tanesini "şuncacıktın büyüdün de kafa mı tutuyon len sen" diye vurun ensesine!!

Ultrasona girmeye utanır oldum valla billa! Bi sefer de sakla pipini di mi? Yan dön kıçını dön bişi yap!

Hep mi sereserpe yatarsın be çooocum! tamam bu huyun bana çekmiş olabilir ama edep haya sıfır!
Allahtan diyom kız olmamışsın, yoksa elimde tenekeyle gezecektim namus belasına!!

Erkek olmayı seçtin şimdi onlar düşünsün niahahaha!

İçimde çok pis bi kaynana potansiyeli var keşfettik!

Otobüse dolmuşa binmeye korkar oldum artık! Neden bütün teyzeler benim kucağıma oturur bi izahı olmalı!

İlla loplardan birini bi bacağımın üstüne koyuyorlar! Kilo ile alakası yok üstelik büyük küçük orta hepsi bi kucak delisi sormayın!

Çok çekiciysem eğer istemem kalsın!

Hayır şimdi düşünüyorum önüne gelen benim kucağıma oturursa çocuk naapsın di mi?

cumartesi nişana gitmek üzere saçı başı yaptırmış kafede sevdiceği beklerken "pek güzel olduk ayol" geyiğinin tam üstüne koluma kocaman yeşil bir sineğin konması!!!

Güzelliğin çok çok göreceli bir kavram olduğunun göstergesi sanırım!






4 yorum:

  1. oh be!!şöyle sık sık yaz da biz de gülelim,eğlenelim,kendimize gelelim biraz :)
    sesi de yazıları kadar huzurlu insan güzelliğine sinekler bile dayanamamış bak,şanslı şey seni! :))
    öperim kocaman kocaman <3

    YanıtlaSil
  2. ay bebeeeem yine güldürdün beni, edep haya sıfır kısmına koptum... yiğidin malı meydanda olur yeğeeennnn :p

    YanıtlaSil
  3. bu ülkeye böyle malı maydanda yiğitler lazım Fulycim, ooooh iyi yapıyor valla seninki :)

    YanıtlaSil
  4. biz ona pipi degil bamya diyoruz onu söyliyim öncelikle, siz de kullanırsınız ilerde:P
    erkek dedigin sere serpe diye bosa dememişler, seninki icgüdüsel yapıyo bide, direk içerden yetişiyo anası, maşallah ona :)))
    erkek anaları güzelleşirmiş hamilelik döneminde, öyle derler, iyice güzelleştigine eminim, vede yerim! üstelik de koluna yeşil konmuş halinle yerim seni gadın :)

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"