Perşembe, Haziran 28

"KAŞ"

Ben lö kaş diyorum kendisine... Sandalların üzerinde yazan L.kaş yazısını lö kaş ne olaki diye okuduktan sonra memleketimin kendimce en güzel yeri nazarımda bir lö kaştır...

bundan 2 ay önce Kaş'a ufak bir kaçamak yaptık sevdicekle... Kaş aşkım çevremdekilerce bilinir..

Çeke çeke bunları mı çektin diyenlere tabiside hayır diyorum.. üşengeç bünyenin post yazma hali ancak bu kadar olur... telefondan eklediklerim işte... Daha önce eklerdim ama tatile giden var gidemeyen var diye bahane de üretebilirdim ama bakın üretmiyorum üşendim arkadaşım...

gidin görün zaten yaşayın o minicik güzel belde de huzuru! Bakmakla olmaz...
Şu kadar söyleyeyim otele girdiğimizde odamızı gösteren arkadaş perdeyi açmadı pis bi sırıttı
dedim noluyo lan!!
Hazır mısınız dedi! Şaşkın salak eblek bi ifadeyle "heee" dedim... Perdenin açılmasıyla ay bana bişiler oluyoreee dyerek başımın dönmesi bir oldu. O ne manzara uçsuz bucaksız lacivert deniz
bak mavi demedim tikatinizi çekerim lacivert anacım yer yer turkuazzoooo!
Neyse alın bakın gidin görün...


japon turist misali çiçek böcek çekme aşkıyla dolanan sevdicek!
herkesin imrenerek yaşamayı hayal ettiği bu ev ile ilgili fikrim "böcek doludur lan buranın içi kim temizlicek!"

aylardır dukan diyeti yapan bünyenin patates kızartması ile kavuşma anı sevinç dolu değil "yenir mi bu" şeklinde gerçekleşti
Ya ne sandınız! onun dinlenmeye ihtiyacı yok mu sandınız? Ya nolaceydi?

Resim yazısı ekle

6 yorum:

  1. heee ben öncelikle bi nazar degmesin diyerekten nazar boncugumu şu son fotografa koyiyimki sıkıntı olmasın:)
    ulan kaş kaş dediniz, taşlı denizi bile bana sevdirceksiniz, yakındır yani. ne kaşmış arkadaş.. ama hakkaten de güzel görünüyo, hakkınızı yememek lazım sayın fuly:)
    lö kaş postlarıyla karşınıza çıkarsam şaşırmayınız, bütün suçlusu siz olabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  2. Son fotonun altında resim yazısı yazıyor ya, ben oraya müsaadenle "agucuk gugucuk twiste gel" yazmak istiyorum:)) Burnuma deniz, çiçek, patates kızartması ve aşk kokusu geldi. Off lan gidip bi sagar içiim ben en iyisi, nikotin kokusu hepsini bastırır!

    YanıtlaSil
  3. balayı için kaş planları yaparken bu postu görmem iyi oldu doğrusu:))

    YanıtlaSil
  4. hiç gitmedim kaşa ama çok methini duydum hele de o manzarayı gördükten sonra aşkım kabardı tutmayın uleyyyn :D

    YanıtlaSil
  5. minikkuş; boncuğumu iliştirdim yakama saol :) taş maş ama o renk yok mu... bu resimler devede kulak makinemle çektiklerimi koysam koşa koşa gidersin:)

    alışveriş danışmanımcım: o yazı oraya nerden gelmiş ki :)

    pembe gönlüm sende: balayınız 1 hafta ise kaşta sıkılabilirsiniz 3 günlük bi konaklama kaşa yeter diğer bölgelere geçiniz :)

    hamide:bence 2 3 günlük turlar var mutlaka git gez gör

    YanıtlaSil
  6. sen bi de bakem bana hangi otelde kaldınız? biz de gitcez bi ara tabisi :)

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"