Pazartesi, Nisan 12

Bu mudur?

Ne hayallerim vardı sevgili blog . Komik anılar yazılar biriktirmiştim. Kafamdan kale yaptım resmen bir bir bir yazarım diye. Ama ne oldu? Gelip bi tekmeyle hepsini yerle bir ettiler. Kala kala bir avuç öfke kaldı.

Çok sinirliyim bugün...

İnsanların salaklıklarına,
herşeyden önce kendisine saygıyı kaybedenlere,
kendi dertlerinden karşısındakinin derdini sormayanlara
"ben"cilliklerine,
bir şizofren misali kafasında kurup kurup gerçekmiş gibi yaşayıp sonra da gelip beni boğanlara
anlatılan herşeye "bende" diye başlayanlara
yüzüne gülüp arkandan konuşanlara
hastalık hastası olanlara
sabit fikirlilere
gelip dert yanıp sen birşey anlatınca dinlemeyenlere
ay bende diyenlere
seni dinliyormuş gibi yapıp kendi bildiğini okuyanlara
okuduktan sonra gelip kapında ağlayanlara
ben mi anlamıyorum acaba diye beni saçma sapan ikilemlere sokanlara
kuruntu yapanlara...
kazık kadar olup ergen triplerinde dolananlara
.
.
.

Sinirliyim çok...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"