Çarşamba, Şubat 10

Edison Sen Naaptın??

Fotosel nedir bilir misiniz? Ben bilirim. Hiç de sevmem. Edison bunu görse ne yapardı? Bak onu da bilmem. Ben edison olsam ne yapardım? Rezil ettiniz lan derdim icadımı. Küfürde edebilirdim.

Şimdi Edison değilim ve ampulden öte fotoseli bulanlara, hadi bulmuşlar diyip geçtim. Bu fotoseli özellikle tuvaletlere koyan zihniyete mütemadiyen kızıp kızıp küsüyorum. Apartmandakilere de kızıyorum. (Çok kibarımdır) (Tavşan dağa küsmüş. Tavşan = ben)

Bu fotosel dedikleri şey otomatik denilen aydınlatma sisteminin sizi görünce yanıp belirli bir süre sonra sönmesi. Olay bu. Fotoselin yanması için sizi görmesi hissetmesi lazım. Ama ampuller bildiğiniz üzere genelde tavanlara konduğundan fotoselin beni bu boyla keşfedip görüp bilip hissetmesi uzun zaman alabiliyor.

Misal bizim apartmana fotosel koydular amaç ne gerçekten bilmiyorum. Fotoselden önceki amaç yürüdüğünüz yeri kapınızın önünü aydınlatmaktı. Artık durum değişti. En azından benim için. Apartmanda yürüdüğüm yollara gizli kamera koysalar akıl sağlığımdan şüphe edebilir memleketimin doktorları. Anneler çocuklarına izletip sakın bu abla gibi olma da diyebilirler. Süt için çoğcuklar boyunuz uzasın fotosel sizi keşfetsin görsün bilsin.

Her sabah evden çıktığımda merdivenlerin başına el yordamıyla geliyorum. İnmek için ise fotoselin yanması beni görmesi gerekiyor, bunun için ise saçma sapan el kol hareketleri hatta enerjim varsa zıplama gibi aktivitelerle ben de buradayım yansana artık mesajı veriyorum. Sonrası kolay yukarıdan aşağı indiğim için fotoseller beni gördükçe tek tek yanıyor. Sahneye inen artiz gibi oluyorum bir an.

Akşam gelişi ise tam bir fiyasko. Bu boyla ve akşam yorgunluğu ile iki büklüm olan bedenimi fotosel görmüyor göremiyor. Kafamı kaldırıp şöyle bir bakıyorum kendisine oralı olmuyor. Ağır ağır çıkarken merdivenlerden, yine kimsennide beni görmemesi umudu ile el kol hareketleri yapıyorum. Çünkü ben karanlığı hiç ama hiç sevmiyorum.

Şimdi bu fotosel bir de tuvaletlere koyulmaya başlandı. İşkence sadece bana değil ha ha. Çok detaya girmeyeceğimde yani olacak iş mi. Çat diye sönüyor eee zaten kendi boyunun yarısındasın el sallasan ne fayda. Öhüm muhabbet moka sarmadan keseyim ben burada zaten çeken bilir eden bulur sağlıcakla efem :)

7 yorum:

  1. icinde FOTO barindirdigi icin - yinede iy birsey oldugunu savunmak sacma ama sacma oldugu icin demiste olabilirim :)

    YanıtlaSil
  2. Foto barındırmasının sebebi bi nevi poz veriyorum kendisine öyle yanıyor:) olay baştan saçma zaten:)

    YanıtlaSil
  3. Bu tuvaletlerde bulunan fotoselli musluklar hakkında ne düşünüyorsun merak ettim şimdi?

    YanıtlaSil
  4. Vah benim talihsiz Fulyam. Vah la başlayan cümleler yazılırken bir yandan da kahkaha atılmaz gerçi ama..D))))

    YanıtlaSil
  5. Defalarca apartman merdivenlerinde karanlikta kalip isik dügmesi yerine milletin zilini calan ben icin cok iyi bir uygulama:)Artik kimseleri rahatsiz etmiyorum en azindan:)
    Bu yaz WC de karanlikta kalinca bir an panikledigim de oldu. Ama isik yanincada kendim icat etmiscesine sevindim.
    Yani o kadarda kötü bir sey degil su fotosel uygulamasi:))

    YanıtlaSil
  6. sevgili uf; fotoselli musluklarla ilgili yaşadıklarım muhtemelen maltepe karfurun sinemalarında kameralarda kayıtlıdır. ben basıp vurmalı zannederken artık neredeyse musluğun tepesine çıkıp tepinecektim su alabilmek için. film başlamak üzereydi ve beim ellerim köpük içindeydi çok dertliyim çok:)

    asu teyze gülme ama bak ben çok muzdaripim bu konuda :p

    sünter teyze (diyim mi ne diyim bak bilemedim) bak o konuda hiç zile basmadım ama bastırmışlığım çoktur :) Genelde duvarların tüm tuğla yapısını çözerim doknmaktan:)

    YanıtlaSil
  7. Sünter teyze diyebilirsin elbette.

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"