Cumartesi, Ağustos 1

kaldır şu telefonu biraz

Milletçe başkalarının özel hayatına pek meraklıyızdır. BBG türü yarışmaların izlenme nedenlerinin en büyük nedenide zaten kim kiminle nerede ne yapıyor merakını yenemememizdir çoğu zaman. Bazen öyle durumlar oluyor ki şahit olmak bir yana tabiri caizse merakımızdan birebir hayatlara dank diye dalıveriyoruz. En büyük örneği dolmuşta vs giderken yanımızdakinin cep telefonuna bakmak.

Merak kediyi öldürür misali istemeden de olsa yapılır, gözü kayar insanın tutamaz kendisini. Çok cebelleşirim kendimle olmaz ayıp diye telkinlerde bulunurum ama sonra "tamam hayatım ok" yazısıyla göz göze gelirim. Başka türlüde bitmez o yol zaten.

Yanınızdaki kişi cam tarafı sizde koridor tarafındaysanız yakalanma riskiniz çok azdır. Refleksleriniz de hızlı ise yanınızdaki "ulan benim mesaja mı bakıyo bu denyo" diye iç geçirip size döndüğü an yapacağınız tek eylem kısık gözlerle camdan dışarı bakmak. "ne oldu yigenim bi durum mu var" diyebilirsiniz de çok hoş olur. Fakat benim istisnai bir durumum vardır bu mesaj okuma konusunda.

Yanımdakinin mesajını okumayı çok seven bir tip olmama rağmen (hergün aynı yolu gide gide artık ezberlediğimden sağıma soluma bakıyorum en ilgimi çeken şeye odaklanıyorum) bende miyop astigmat var ve bu gibi durumlarda 0,75 olan derecelerim bir anda 8 oluveriyor. Ben de nasıl kaptırıyosam artık resmen cep telefonuna eğiliyorum yanımdakinin. Birgün kaptırıp "arkadaşım kaldır şu telefonu biraz" diyeceğim ama hadi hayırlısı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"